Ob 100. objavi podarjam DARILO

Naključje je hotelo, da sem ravno v teh dneh v svoji blogovi statistiki prispela do 100 objave. In ker mi je Božič dal krila, sem namreč polna energije, kuhalnico pa prepustila tistemu, ki vsake praznike skrbi za naše želodčke, ni bilo druge, kot da sem ravno na Božiča izdelala svojo stoto objavo. Danes je to že druga, ampak sem si rekla, ne odlašaj na jutri, kar lahko storiš danes.

Nekaj suhoparne statistike zaznamuje moje pojavljanje preko bloga: torej 100 objav, prva objava 14.5.2014 (sem še mlada),vseh ogledov 16.976,  največ ogledov na 1.2.2014- 233, največkrat ste pošpegale na moje Ročno pletene volnene nogavice– 983 x, 152 komentarjev….

Naj omenim, da mi objavljanje ravno ne gre dobro od rok, veliko, veliko več izdelkov ustvarim, kot jih objavim, tudi kar se komentiranja tiče, povesim pogled, čeprav zelo rada hodim k raznim ustvarjalkam na obiske in iščem inspiracije in navdih. Tako sem tudi prišla do ideje, da ob svoji okrogli objavi podarim darilce.

DOBILA GA BO TISTA, KI BO AKTIVIRALA KOMENTAR POD TOLE OBJAVO IN BO POTEM TUDI IZŽREBANA. ŽREBALA BOM 1.1.2016. En mali pogojček pa vendarle postavljam, vendar le tistim, ki boste morda pri meni komentirale prvič: Napišite, kateri moj izdelek vam je najbolj všeč.

Ne bi se branila, če katera prilepi moje DARILO na svoj blog.

Nagrada: spodaj prikazani svečnik, ravno eden mi je še ostal od lani, ki ga lahko podarim.

 

V svojem spletišču sem našla  en osnutek, ki je bil pripravljen že pred enim letom, pa ne vem, zakaj ni prišlo do objave in če je že okrogla, pa naj se mu tako opravičim.

 

Osnutek nisem čisto nič spreminjala, le naslov “Razpokani svečnik v obliki zvezde” sem zamenjala.

Eden izmed izdelkov iz gipsa

DSC00307

Postopek izdelave je razviden iz spodnjih slik

DSC00257 DSC00266  ???????????????????????????????

Takole pa so varno shranjeni v doma izdelanih škatlicah

???????????????????????????????

DSC00313

???????????????????????????????

Pa še pisana paleta mojih letošnjih barv.

DSC00327

Če ste slučajno prišle do konca tele moje razpotegnjenje objave:

…..Pa to še ni vse: Moja statistika je pokazala, da je največkrat pri meni pustila komentar Metuljčica, sledi ji Oldpunca. Tretje mesto zaseda Mojca. Te tri klepetalke prejmejo po novem letu od mene majhno pozornost, ki pa naj ostane še malo skrivnost, če sem že prejemnice izdala. Seveda se vse tri lahko potegujete tudi za DARILO.

Še je nekaj ur Božiča, zato vam naj odzvanja Sveta noč na sto in en način…

11 comments

  1. No, zdaj vsaj vidimo, kdo je najbolj goflast po tem spletu in na tem svetu:-))…nič kriva, nič kriva….
    Sem si pa vzela kar nekaj časa in prečesala vse tvoje objave po dolgem in počez…prevladuje čudovita sivkina vijola barva, diši po tvojih milih, tvoje “gradbene-gips” projekte raje ne komentiram, ker so OH in SPLOH dobri, da ne bom pozabila slučajno prehvalit tega svečnika…če napišem WAW je čudovit …to je premalo. Rada se oglasim pri tebi, imam kaj videti, marsikaj sem se tudi naučila,….Prihodnost tvojega bloga pa naj bo še bolj bogata in unikatna…čao

  2. Še ena klepetulja se javlja. 😀 Z veseljem se postavljam v vrsto za tale čudovit svečnik. 😀 Rada pridem k tebi na obisk, saj vedno pokažeš zelo izvirne in v nulo dodelane izdelke. Čestitke za 100 objav!

  3. O, bravo za stotico! Itak veš, da sem tvoja zvesta spremljevalka in da nimam izbranega izdelka, saj so čisto vsi unikatni in prelepi.Najlepše pa je kadar ustvarjava in izzivava skupaj. Lepe praznične dni.

  4. Uspelo je. Očitno sem bila nekoč že prijavljena, ko še nisem imela bloga. In mi je nagajalo ob prijavi.
    Čudovite stvari izdeluješ, vse pohvale. Čestitke za 100 objav. Lp Zvonka (Ustvarjanje po moje)

  5. Najprej čestitke za 100 objav. A ne količina, pri tebi me najbolj navdušuje kvaliteta, izvirnost in dovršenost izdelkov.
    Uau, prekrasni svečniki, pa še v tako lepo embalažo si jih skrila. Krasno!
    Vse pohvale za celoten blog in le tako naprej.
    Lp, Valerija

  6. Čestitam za 100 objavo, to je že zelo lepa številka 🙂 ter pod vsako številko se skrivajo čarobni izdelki. Kateri je najlepši bi zelo težko izbrala saj je vsak nekaj posebnega. Ter tudi jaz se postavljam v vrsto za ta prečudovit svečnik, ki bi zelo lepo krasil mizo ali pa kakšno poličko. Lp Lea

  7. Čestitam za okroglo številko. Lepo število objav in toliko oz. še več čudovitih izdelkov izpod tvojih rok. Kar narediš, je mala mojstrovina. Vse natančno, domišljeno, perfektno sestavljeno! Prava asica si!

  8. čestitam za toliko vrhunskih objav. tvoj blog sem odkrila žal šele pred kratkim, pri veselodecembrskem izzivu in res vse pohvale za organizacijo.
    seveda so me navdušile tvoje zadnje objave v bronz odtenkih, same vau stvari …

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.