ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Ročno pletene volnene nogavice

Moj moški me je izzval, da po dolgem času spet vzamem pletilke v roke. Ob neki priložnosti je namreč izjavil, da bi potreboval nogavice za delo v gozdu. Čeprav sem napletla že nekaj nogavic, pa se moških še nisem lotila. Tokrat je odločitev padla, saj je bilo to koristno darilo za njegov rojstni dan.

Za obnovo znanja sem se odločila kar za najboljšo učiteljico na tem področju – mojo mamo, ki je v svojem kar dolgem življenju napletla že ogromno nogavic. Tako sem pobasala pletike, mimogrede v Hoferju kupila primerno volno (pa še vijolično so imeli- barvo, ki sovpada z mojimi trenutnimi projekti na temo sivke). Pa sva začeli v stilu dve levi dve desni. Prava psihična terapija. Ker je mama odlična učiteljica, ki pozna trike še iz časov svoje mame in ker se tudi jaz dokaj hitro učim, sta bili hitro napleteni dve manjši nogavici do prstov. Mama pa je medtem pletla svoje. Čas je minil še hitreje, kot mine čas moškim za šankom. Za dokončanje nogavic pa sem bila že v dilemi, ali jih dokončam, ali grem domov na družinsko srečanje pri navijanju za slovenske košarkaše. Še dobro, da sem se odločila za slednje in s svojim navijanjem dala svoj prispevek k zmagi našim požrtvovalnim fantom.

S pletenjem moževih nogavic sem imela malo težav. Hotela sem ga presenetiti z darilom, a je zaradi košarkarskega prvenstva vedno prišel prekmalu domov. Tako sem mu podarila le polizdelek, na katerem pa je dokazal, da tudi sam obvlada umetnost pletenja.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA  SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Moje nagavice so nastale na podlagi mešanice različnih navodil, ki jih najdete tudi na spletu. Kot sem omenila, pa mi je mama povedala najbolj enostavna navodila, tako, da jih trenutno znam na pamet. Če dobro pogledate, sem pletla patentni vzorec na sprednjih dveh pletilkah do celotnega zaključka pet, kar daje nogavici meni posebno lep izgled. Prve toplotne masaže z novimi nogavičkami je bil deležen sin, ki je tudi ljubitel “doma štrikanih zoknov”. NO, kot vidite, pa sem do novih nogavičk prišla tudi sama. To so nogavičke, spletene ob prijetnem klepetu z mamo ob hkratnih inštrukcijah seveda. Njeno pravilo številka ena pa je, vedno ojačati peto in prste.

 

??????????????????????  SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Če mi bo uspelo, bom napletla še nogavičke za sina, ki bo kmalu stopil med polnoletne osebe. Takrat bom k objavi dodala še nekaj nasvetov za lažje pletenje nogavic na podlagi lastnih izkušenj.

Namesto konca še komplet darila, ki sem ga podarila v priročnem kovčku, kupljenega  za male denarce v Centru ponovne uporabe. Vanj sem zložila urejeno zbirko starega denarja, ki je rezerva tisti, arhivirani v za to namenjenem albumu. Nekaj reči je še skritih v kovčku.

???????????????????????

Pa lep pozdrav.

One comment on “Ročno pletene volnene nogavice

  1. Pingback: Ob100. objavi podarjam DARILO | ArtMBR

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on september 14, 2013 by .
