ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Naši prazniki 2015

Tako kot so hitro prišli, se tudi dogajajo naši letošnji prazniki. Čisto tako kot vsako leto, drvijo hitreje mimo nas. Jaz jih vedno želim zajemati z veliko žlico, pa je preveč nepredvidljivijh dogodkov in plani se mi vedno podrejo. Pravilneje bi morda napisala, da me tudi drugi jemljejo v svoj plan, ki ga ne poznam v naprej. Pa se skušam vseeno nekako znajti in voziti slalom med vsem, kar mi pride na pot.

Zoet se potrjuje resnica, da je zelo veliko odvisno od tega, kako si oziroma drugim naredimo sami. Tisti, ki čakajo, da bo prišlo kaj samo in spontano so, ali tako zelo skromni, ali pa jim ves blišč in radosti praznikov res ne pomenijo kaj dosti. Različnost pa vendarle moramo tudi dopuščati in spoštovati.

Nam se dogaja in tu bi predstavila nekaj biserčkov, ki se nizajo te dni.

Praznična Ljubljana in kratek sprehod med poličkami Rayherja,

DSC09948a

uživanje v Ljublajnski Operi ob ogledu baleta Hrestač,

hrestac-1284x400

zavijanje daril in presenečenja pod smrečico,

DSC00007 DSC00010

Tole je naju čakalo že, ko sva prišla iz Ljubljane, mislim, da je bilo prvič, da so otroci sami pripravili nekaj za nas in to je bilo res prijetno presenečenje zame. Da omenim še, da se je mlajši sin včeraj kar sam lotil kosila in speljal zadevo do konca ob rahli pomoči staršev.

DSC00011

Tudi ata znajo presenetiti, tole vrečko so nosili po celi LJ, kaj je notri še ne vem,

DSC00004

deležna sem bila tudi tegale šopka na tromostovju,

DSC09982

in plesa pri Prešernovem spomeniku.

To je bil kratek sprehod skozi moje praznike, ki so šele na začetku, zgodilo se je že nekaj prazničnih obedov, trenutno že moj moj mož pripravlja nadevano kokoš in nas vabi na praznično kosilo izpod njegove kuhalnice, jaz pa grem zavijati darila za sorodnike.

Morda je brati malo pocukrano, pa saj sem napisala, da so to biserčki, tisti mali špetirčki, ki tudi sodijo k praznikom, so tudi prisotni, da vas potolažim.

Gledam v nebo, pa sonce tako šajna, da ne vem, ali bi zavijala kar po velikonočno, ali kaj??

Ja ni in ni pravih snežink, še dobro, da so ponoči lučke na smrečici in svečke. To pa v kateri od naslednjih objav.

Prav v naslednji pa čaka veliko presenečenje. Do takrat pa vsem prav lepo praznovanje.

3 comments on “Naši prazniki 2015

  1. oldpunca
    december 25, 2015

    Želim ti, da še naprej uživaš vse drobne biserčke praznikov. 🙂

  2. Helena
    december 27, 2015

    No, zdaj verjetno že veš, kaj je bilo v tisti vrečki? 🙂 Prav gotovo te je razveselilo. Kakor tudi vse to, kar si nam pokazala.

  3. tina z.
    december 31, 2015

    krasen zapis, poln drobnih skrivnosti in lično zavitih daril.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 25, 2015 by .
