Nagrajenke veselodecemberskega izziva 2015

objava

Kar osemnajst se vas je odzvalo na najin Veselodecemberski izziv, kar je zavidanja vredno število in če temu dodamo še to, da ste se odzvali tudi večkrat, je najina mera zadovoljstva več kot polna.

Lepe izdelke ste predstavile, še lepše skrivate na svojih blogih, po katerih sem se z veseljem sprehajala in se še bom. Vaše objave so še dodatno popestrile čas pričakovanja, v katerem jaz uživam verjetno še bolj, kot ob samih praznikih.

Metuljčica mi je zaupala nalogo žreba treh nagrajenk. No od tu naprej pa ni več enostavno. Da se je stvar še bolj zakomplicirala, je pripomogel še moj mož, ki je še vedno mnenja, da bi morale podeliti strokovno nagrado. Veste kako sem naredila? Skrila sem se v kopalnico, nalogo pa predala mojemu najmlajšemu, ki je nalogo sprejel, opravil žrebanje, najprej treh udeleženk, potem pa še eno žrebanje za vrstni red, ter nagrajenke takole postavil na zmagovalne stopničke.

izziv 2015

Iz izdelkov sodeč, tudi to mlajše jabolko ni padlo danes od drevesa. Najbolj pa sem vesela, da me pravzaprav vsi trije moški podpirajo pri mojem blogu.

To so torej tri zmagovalke, ki jih bo obdarila Metuljčica, jaz pa jim iskreno čestitam.

Prva: http://tanja-lightwithin.blogspot.si/

Druga: http://ustvarjanjepomoje.blogspot.si/

Tretja: AnČipka

Ker pa ste zame zmagovalci vsi, dobite od mene malo presenečenje v spomin na sodelovanje in sicer takoj po novem letu. Do takrat pa vsem želim, da še čimbolj praznično doživite preostanek leta.

Namesto zaključka pa vam vsem poklanjam eno lepo voščilo:

Odbije polnoč in Leto mine.

Podarja izkušnje, uspehe, spomine.

Odbije polnoč, poti so odprte

za želje zaupne in nove načrte.

Se vidimo drugo leto spet na tradicionalnem izzivu!!!

10 comments

  1. Iiiijeeee, kako mi je pa ta objava polepšala tale večer:)))) Hvala, hvala in še enkrat hvala iz srca za zares čarobno druženje, vesela sem, da sem si kljub res pomanjkanju času vzela čas za sodelovanje, saj ne le, da mi je bilo v izjemen užitek, bilo mi je tudi v čast biti v družbi takih izjemnih ustvarjalk. Čestitke za vse izdelke, hvala za vse zapisane besede, ki so grele tudi mene, ne le snovalki izziva… Hvala tudi vašemu sončku za opravljen žreb. Res vse lepo v teh prazničnih dneh, škoda, da si ne organiziramo “zaključka leta” kot “kolektiv”, saj to že skoraj smo, ane, samo da nas povezujejo drugačni svetovi, tam, kjer si radost in brezčasje sežeta v roke. Verjamem, da bi se imele prečudovito.
    Do takrat, so pa taka naša druženja tako zelo dragocena… Hvala iz srca še enkrat, Tanja E.

  2. Iskrene čestitke vsem izžrebankam, vama pa hvala za vajin krasni izziv. In hvala tudi za to, da sta pomislili prav na vse in jaz se že zelo zelo veselim malega presenečenja :))

  3. no, jaz sem letos prvič odkrila vajin izziv in tudi tvoj blog in moram reči, da vaju občudujem, obe z metuljčico. tako za organizacijo in kakšne lepe stvari delata, z veseljem za pogledat.

    čestitam nagrajenkam in tudi tebi lepe praznike in srečno novo leto!

  4. Čestitke nagrajenkam in vama, da ste tole druženje spremenile v tradicionalno. Z veseljem se pridružim tudi drugo leto. Vse dobro ti želim in lepo preživi še ta preostanek letošnjega leta. Drugo leto se pa spet “vidimo”. Srečno!!

  5. Vauuu, dobila sem nagrado, jupiii. Hvala srečni roki tvojega sina za žreb. Veseli me, da lahko sodelujem v vajinem izzivu in hvala vama, da se trudita. Rada občudujem vajine krasne izdelke.
    Želim ti v novem letu vse dobro in še veliko take ustvarjalnosti. Lp Zvonka

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.