Praznični izziv pri ArtMBR 2021 – Hrestač in Klarina omara

Drage moje čisto prav ste prebrale naslov. Nisem se zmotila. Ker ste me lansko leto tako zelo prijetno presenetile s svojimi kreacijami in ker sem si jaz nabavila toliko pripomočkov na to temo, veliko sem jih tudi dobila v dar, sem se odločila, da bom temo letos kar ponovila. Poleg tega je ostalo neobdelanih še toliko ključnih besed, ki ne vsebujejo nujno podobe Hrestača, da ocenjujem, da boste naredile ali pa ste že naredile kakšen projekt, ki sodi naravnost v mojo galerijo. Nenazadnje sem vam to tudi že napovedala ob zaključku lanskega izziva, kjer sem na ponovni ogled postavila vse vaše kreacije, s katerimi ste me razveseljevale. V mojih zadnjih letošnjih objavah sem se že dotaknila likov, ki nastopajo v raznih delih na temo Hrestač, inspiracijo lahko iščete v mojem lanskem izzivu, kjer sem tudi napisala celo zgodbo, vas povezovala na brezčasni balet in še kaj.

Vaše izdelke bom nestrpno čakala vse od 3.11.2021 do 6.1.2022 na zgornji povezavi, do te objave pa pridete tudi, če kliknete sličico čisto na vrhu desnega traku mojega bloga. Začenjamo torej jutri in končamo na praznik Svetih treh kraljev.

Čim manj besed, saj vem, da branje utruja, morda le ponovim pravila, ki so res zelo ohlapna, več si lahko preberete tudi v lanski uvodni objavi tukaj.

Vabim torej, da se mi tudi letos pri tej božični zgodbi pridružite s svojimi ustvarjalnimi izdelki, na katerih boste kot glavni motiv uporabile katero izmed motivov ali likov, ki nastopajo v delih na temo Hrestač. V kolikor pravljico poznate, ne bo nobenega problema, v kolikor ne, najprej priporočam branje ali ogled katerega od filmov ali baleta – vsaj na You tubu, (nekaj povezav sem naredila lani). Naj še povem, da imam že kupljene karte za baletno predstavo v decembru v Mariboru. Torej letos baletne predstave so na sporedu v Ljubljani in Mariboru, pa še s turističnimi boni ji lahko plačate.

Jaz pa bom tudi letos skozi svoje objave spomnila na ključne besede, kot so: Hrestač, igračka vojak, miške, bogato okrašena smreka, darila, igrače, baletke, princese, snežinke, sladkarije (lizika, sladkorna palčka, bombon), medenjaki, oreški, zimske rože, note. Moj edini pogoj izziva je to, da ključne figure postavite kot glavni motiv na vašem izdelku.

In da ne pozabim, če ste med obema izzivoma ustvarile karkoli na temo Hrestača, in ustreza navedenim pogojem, prosim, da jo postavite na mojo aktualno poličko v Klarino omaro. Saj se še spomnite, da se je del pravljice odvijal tudi v omari, kjer imata Klara in Fritz skrbno zložene igrače in darila, pa če si privoščim nekaj prispodobe.

Svoje kreacije lepite v galerijo, ki se skriva pod modrim gumbkom zgoraj, v svoji objavi pa navedite, kateremu motivu ali liku iz pravljice ste sledile.

Prav gotovo bom tudi letos poskrbela za kakšno nagrado.

Izzivam z naslednjim izdelkom:

Home for Christmas with Nutcracker

Zavoljo Hrestača me je Mintayev vzorčni papir tako zelo navdušil že lani, vendar še ni prišel na vrsto, da bi ga uporabila. Poleg tega je tako lep, da se mi ga zdi škoda razrezati. A tale sistem izdelave voščilnice omogoča, da se papir ohrani v celoti.

V zadnjem času sem izdelala že nekaj twist pop up voščilnic (vseh še nisem pokazala), na katerih sem se dobro “zverzirala” pri izdelavi mehanizma v notranjosti voščilnice. Navodila za izdelavo sem našla na spletu, jih je ogromno, uporabila sem navodilo, do katerega povezavo vam bom napisala v objavi, kjer bom pokazala še eno takšno voščilnico.

Pa še zadnja stran voščilnice v velikosti 15×15 cm.

Tokrat nisem nič dodatno krasila. Za naslednjo pa že imam pripravljene tudi izrezke.

Preostane mi samo še prisrčno vabilo, da se mi pridružite tudi letos.

Sodelujem pri:

52 CCT 40-21 Tehnique- pop-up card

The Holly and Ivy – 104

Bastel Traum – 106 Christmas

The 12 month of chr Challenge #83 AG:

LTCCB #64 – November Anything Goes

MLCCB #40 – November Anything Christmas Goes

LTSCB #151 – Anything Goes

MIUCB #55 – Anything Goes + 3-D Project

CCAYR: NOVEMBER Challenge-Something that starts with U, V and/or W -Wreath

The Crafy Chicks- 583- All Occasions

TTCRD –Anything Goes Challenge 2nd November 2021

16 comments

  1. Juhuhuuuuu, sem kar zavriskala. Čudovito, Hrestač in Klarina omara. Se bom potrudila, da zapolnim kakšen prostor v njej. Vse mi je všeč, še posebno pa pop-up voščilnica.

  2. Letos se bom potrudila, da naredim kaj na temo Hrestača. Vidim, da je kar precej ključnih besed, ki mi bodo v pomoč, da bo iz tega, kar imam doma, lahko sodelovala.
    Vauuu, kakšni papirčki in kar verjamem, da bi jih bilo škoda rezati. Fajn, ker si lahko uporabila kar cele. Krasna voščilnica.

  3. Ženska!!! Tebi se je utrgalo!!!! Celo leto si trenirala, konec leta bomo popadale okol od vseh tvojih mojstrovin.!!!! A če sem vesela???? Ja itak!!!! Naj se tvoja-naša bela pravljica začne!!!!!!!!!

  4. A wonderful card, and glorious papers. I love the teal running through them. The twist pop up allows you to show them off beautifully. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

  5. Draga Magda, toliko občudovanja je bilo pri meni ob vseh tvojih objavah, pa nikakor nisem našla časa, da ti to tudi napišem in se ti pridružim. Danes sem vesela in lahka kot ptica, ker mi je končno uspelo 🙂
    En velik objem ti pošiljam čez hrib, Majda

  6. Beautiful!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!
    *Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.