Nagrajenka nagradne igre Ranger in podpis Tima Holtza

21. decembra pozno zvečer, ko sem napisala naslov na zadnjo – 57. kuverto z voščilnico, sem pokukala še na g-mail, kjer me je čakalo sporočilo naslednje vsebine:

Spoštovana …… Vaša voščilnica je bila izbrana kot zmagovalna v nagradni igri Ranger………..  s podpisom: Vaš bead.si

Da je res, sem se prepričala na njihovem blogu: http://www.bead.si/news/nagrajenka-nagradne-igre-ranger.html

Seveda sem bila vesela in hkrati ponosna na svojo zmagovalno voščilnico:

Ranger Glossy Accents

Takoj sem veselo novico prenesla prijateljici in njenemu možu, ki sta zaslužna za izvedbo osvetlitvenega efekta in seveda  Metuljčici, ki je veselje z mano delila na svoji spletni strani.

Včeraj je prišel težko pričakovani dan, ko smo družinski izlet v Celje, kamor nas je odpeljal naš novopečeni šofer (ata mu je zaupal celo “tavečji avto”) usmerili v ART Celje. Ena izmed najbolj prijaznih prodajalk na svetu, kamor jaz, kot sem že omenila, uvrščam trgovke iz trgovske verige ustvarjalnih pripomočkov Art trade d.o.o, mi je posvetila kar veliko časa, ko sem brskala po policah in polnila mojo novo vrečko z izvirnim podpisom žive legende scrapbookinga Tima Holtza.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Z izdelavo voščilnice, sodelovanjem v nagradni igri in seveda z zmago, sem si zaslužila naslednje lepe pripomočke. Na enega, ki tudi spada zraven, pa še čakam.

Moram priznati, da se mi je res dobro zdelo, ko sem prejela tudi božično novoletni email, ki ga je Art trade d.o.o. poslal svojim strankam, ki ga krasi moja voščilnica.

Objavo zaključujem z enakimi željami njim in vsem vam.

ArtMBR

2 comments

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.