ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Novoletna peka na ročno ozaljšani stekelni tacni – frost efekt

Po navadi v času praznikov pri nas zadiši po potici. Letos ni “zneslo”. Sem pa za obiske in obdarovanje spekla nekaj peciva. Najbolj je šlo v promet t.i. Jaffa pecivo oz. Pomarančne rezine, za katere mi je pred leti dala recept sodelavka.  Ker je recept tudi na spletu, najdete ga med drugim tule , ga ne bom prepisovala iz svoje kuharske beležnice. Navajam samo, da sem ga sama malo priredila- poenostavila  in se ne ukvarjam z lupino, ampak samo ožamem 4-5 pomaranč in dodam zdrobljeni masi.

Za domačo uporabo in za podaritev peciva enemu od prazničnih slavljencev, sem le tega zložila na tacne, ki sem jih že pred leti izdelala tako, da sem steklene tacne popestrila s servetno tehniko in frost efekt barvo.

IMG_5603

IMG_5599

Trenutno je zelo popularno obdarovanje s čaji. Za polnjenje z domačimi sem pripravila kozarčke, ki so”natapkani” z zlato in belo frost efekt barvo.

IMG_5596

Vsi izdelki pa spadajo v mojo  serijo Raffaelo angelčkov . Bilo je eno obdobje, ko sem bila nora na motiv dveh angelčkov iz slike Sikstinske Madone (mimogrede videla sem jo v Sikstinski kapeli v Vatikanu), slike znanega slikarja Raffaela. Jaz temu priljubljenemu delu poznane slike, ki ga na razne načine, tudi zelo kičaste, prenašajo na razne izdelke, pravim kar Raffaelova angelčka. Morda bom nekoč objavila zbirko svojih izdelkov in dobljenih izdelkov z navedenim motivom, ki delajo “gužvo” na mojih policah.

Datoteka:Raffael 051.jpg

Kdor je bil v Vatikanskih muzejih in sikstinski kapeli, verjetno pozna tudi tele podatke: http://bs.wikipedia.org/wiki/Raffaello_Santi

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 29, 2013 by .
