ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Jelenčki prinašajo izžrebanko bombončka

Prazniki se še vedno veselo dogajajo, za sedenje ob računalniku je v njih premalo prostora, hvala Bogu. Pa še snežinke smo priklicali. Novo leto nam je že na začetku prineslo nekaj lepega. Da ne bom že v januarju zabredla v neporavnane račune, tokrat izplnjujem dolg glede podelitve nagrade ob moji 100. objavi.

Hvala vsem za komentarje, ki mi dajejo ustvarjalno vzpodbudo za naprej in morda malce zaveze, da svoje izdelke objavljam še bol pridno kot v preteklosti.

Preden pa razkrijem dobitnico nagrade, pa še ponujam še nekaj slikic voščilnice, ki je bila že zdavnaj izdelana in vsi njeni izvodi so že pri prejemnikih.

DSC09130a

DSC09132 DSC09156

Točno tole voščilnico pa sem osebno poklonila Mihaeli iz Arta, ki si jo je resnično zaslužila.

DSC09160 DSC09664

In sedaj razglašam nagrajenko, določeno z žrebanjem s pomočjo Randoma.

Žreb je opravil naš neodvisni družinski član in izbral Leo.

ČESTITAM, dobiš nagrado po pošti. Ravno tako vse tri ustvarjalke, ki sem vas razglasila že ob 100. objavi.

Sedaj pa hitim izpolnjevati še eno neizplonjeno obljubo iz lanskega septembra, zato za nekaj časa izginjam, če bo čas, pa pokažem tudi ta projekt.

Tudi na udeleženke veselodecemberskega izziva nisem pozabila. Pridete na vrsto tudi ve, brez skrbi.

7 comments on “Jelenčki prinašajo izžrebanko bombončka

  1. moi65
    januar 3, 2016

    Krasne čestitke si naredila in tista za Mihaelo je še posebnejša.
    Čestitke izžrebanki in tudi tebi za 100 objav.

  2. oldpunca
    januar 3, 2016

    Voščilnice z jelenčki so čudovite. 🙂 Čestitke Leji za srečo pri žrebu!
    Vse lepo tebi v letu 2016 in na veliko virtualnih srečanj! 😀

  3. MOJCA
    januar 4, 2016

    Ja,le glej, da boš letos imela vsaj 10 objav !!!!!…a ni škoda da svoje kreacije skrivaš doma, namesto da bi jih vrgla na splet in me bi se naslajale in foušarija bi bila popolna….Krasne stvari ustvarjaš…ti si ena izmed tisti, pri kateri vedno vem, da z vsako novo objavo je tudi nadgradnja prejšnje in ko imam že občutek, da sem videla pri tebi vse, vedno presenetiš z novim WAW (to je moj vzdih, pa še malo sline se prikrade na konec ustnic, ker kar nekaj časa ne zaprem ust pred ekranom)….tako, slina je obrisana, jelenček je spet WAW, vse čestitke nagrajenki, tebi pa samo še adijo in na hitro novo objavo. čao

  4. Valerija
    januar 4, 2016

    Čestitke nagrajenki. Čudovito voščilnico z jelenčkom si naredila. Zelo mi je všeč.

  5. tina z.
    januar 4, 2016

    prekrasna voščilnica, le kako ti uspe tako lepo strukturo narediti … in te barve … paša za oči.

    čestitke nagrajenki!

  6. Lea ustvarja
    januar 5, 2016

    ooo najlepše hvala za nagrado, glih ta trenutek sem jo dobila tudi po pošti bila sem res presrečna, ker ponavadi nimam sreče pri bonbončkih 🙂 svečnik je res prečudovit 🙂

  7. Pingback: Vprega | ArtMBR

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 3, 2016 by and tagged , , .
