Okrašeno srce

V februarju je odprtih nekaj zanimivih izzivov, ki sem jih želela združiti skupaj z mojim izzivom in to mi je bil še dodatni izziv. Vesela hiška mi je zadala najzahtevnejšega. Mixed media sem že delala, učila sem se pri Doroti, Agnieszki Cebula, ampak že dolgo nisem ponovila vaje, tako, da sem morala kar pošteno zavihati rokave, saj so njihovi predstavitveni izdelki prave umetnine. Ko me inspirira št. 74 pri Tini in Vladki želijo rožnati okvir, pa še Craftalnica izziva z verzom na voščilnici.

Zamislila sem si dva srca na eni voščilnici. Ker je bilo premalo prostora, sem izdelala še eno voščilnico.

Tako imam sedaj dve.

Najprej sem izdelala podlago. Ker sem želela uporabiti nov Tinin set Vesela pošta, sem se kar namučila, da sem prekrila celo površino kvadratne osnove. Zaradi tanjšega vzorčnega papirja, sem morala nazobčano podlago dodatno podložiti, saj sem preko nje in stencil šablone nanesla grobo strukturo pasto. Takoj, ko je bila še mokra, sem posula s stekelci in jih malo potapkala.  Lahko bi že kar zaključila z voščilnico, tako mi je bil všeč efekt.

Potem se izrezala okvir v obliki srca, tako, da sem uporabila dve velikosti rezalnih šablon. Na voščilnico sem ga nalepila z gelom. Sledil je najslajši del in sicer okraševanje z rožicami in vejicami. Le te sem izdelala  s pomočjo različnih Tininih šablon, vse pa so večplastne. Preden sem nalepila cvetje, sem položila še malo nacefrane gaze – to mora biti pri mixed medii. Dodale sem še razne kroglice in posipe. V glavnem sem lepila z gelom in lepilom.

Še tri pobleščane mini srčke in lahko sem se lotila še zadnjega dodatka  – verza.  Želela sem ga odtisniti na listek iz pisma Vesele pošte, pa je bil prevelik, zato sem morala rezati na roke.

Namesto seznama pripomočkov:

Lepim v:

Galerijo meseca februarja pri Najlepšem paru, zaradi uporabljenih njihovih izdelkov,

Ko me inspirira #74 – ker sem okrasila okvir v obliki srca z rožami,

Veselo hiško, kjer izzivajo z Mixed medio in

Craftalnico, kjer želijo verze.

Voščilnici pa sta tudi v znamenju ljubezni,  s katero izzivam jaz v mesecu februarju in v katero vabim, da sodelujete z izdelki, na teme, ki so razvidne tule.

15 comments

  1. Noro, noro in še 1x noro všeč :)!!!!!!!!!! Jaz nimam pojma o mixmedia tehniki, ma ti si pa ekspert kar se tega tiče in to na voščilnici. Res všečkam 100 na uro vse te drobne detajle in srčke…mi bo Valentinovo še všeč ratalo in to samo zaradi tvojih dveh voščilnic :).

  2. Uau, tvoji voščilnici v mixed medii sta pravi mojstrovini. Popolnoma navdušena sem nad celoto in nad vsakim detajlom posebej. Bravo! Hvala, da si nam svoji fantastični kreaciji pokazala tudi v Veseli hiški.
    Valerija DT

  3. Pridobljeno znanje je še kar v tebi in ob pravi priložnosti privre na dan in tako nastane čudovita voščilnica. Noro, koliko pripomočkov …! Super si, da vse to v pravem razmerju uporabiš ter sestaviš v mojstrovino.

  4. Fantastični voščilnici ! In čisto prav je, da sta dve, saj je v dvoje lepše, kajne ? Mix media ti gre odlično od rok in hvala za opis dela, saj se vse rade še kaj novega naučimo. Všeč mi je vse od zanimivega ozadja do krasnih rožic. Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški in naj se te še sreča dotakne.
    Objem, Veana R.DT

  5. Krasno zi združila vse izzive in material. prav zares si me presenetila s sredicami cvetov, ki si jih sestavila iz kamenčkov! Super ideja in izvedba Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

  6. Res prav nič ni videt, da si iz vaje oziroma,da že dolgo nisi delala v mešani tehniki. Ustvarjeni voščilnici sta dih jemajoči. Vsi detajli in koraki, ki si jih naredila se tako lepo ujamejo v prekrasno celoto. Hvala, da si opisala postopek. Saj veš, vsak trik prav pride. 🙂 Lepo, da si okrasila našo galerijo v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

  7. Wauu, prečudovito in res dih jemajoče! Izdelano z veliko ljubezni, tako srčno! ♥ In res lepo si podala roke vsem slovenskim izzivom. Vsi srčki, detajli, rožice in posipi so tako krasno sestavljeni v res srčno celoto. Oz. kar dve! 🙂 Ker ljubezen se množi in ne deli! Res je lepo videti, da ti je Valentinovo v navdih, ko pa vsi okoli tarnaj… V majhnih srčnih stvareh se skriva ljubezen vsak dan. Najdi jo, vsak dan! Lepo je pokukati k tebi, ko pa toliko lepih umetnin v zadnjem času. In hvala za vsa srčna sporočila v mojem Malem barvitem mestu. 🙂

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.