Tortica ob moji 250. objavi na ArtMBR

Zgolj slučaj je nanesel, da moja prejšnja objava, posvečena zahvali za prejete papirnate lastovke in ostalo v letu 2019, nosi zaporedno številko 250. To sem ugotovila šele po objavi.

Ker je v tem mesecu pri meni tudi tema peka, sem se odločila, da ob tem podelim poseben bombonček in sicer, da odrežem kos bleščeče tortice tisti, ki bo prva komentirala mojo objavo s številko, na katero sem kar ponosna. Pri tem svojega namena nisem hotela izdati, zato nisem šla popravljati “jubilejne” objave, sem se pa takoj lotila izdelave nagrade.

Slučaj je tudi to, da sem pred kratkim podarila nagrado za 1000-či kometar na mojem blogu. Tudi ta statistični podatek, na katerega sem ravno tako ponosna, zahvaljujoč vsem, ki se oglasite pri meni in pustite komentar, sem ugotovila čisto naključno.

Nagrada, ki je bila rezultat moje peke v čisto pravi pečici pa je pripadla Metuljčici, ki jo je presenečeno prejela ob njenem obisku pri meni, ki je bil ravno tako presenečenje.

Januarja malo počivamo od ustvarjanja in je čas za razna poročila in statistike in vesela sem teh številk ob mojem skoraj 7 let starem blogu, ki je doživel okrog 45 tisoč ogledov in ki se, zahvaljujoč mojemu sinu, v tem času malo oblikovno, predvsem pa funkcionalno prenavlja in dopolnjuje. Ravno zaradi tega sem se odločila, da se ob pričakovanju pravljične 7. obletnice tudi malo več dogaja na njem, zato razpisujem tudi mesečne izzive.

Aja, ali bi rade vedele, katera je prva komentirala mojo 250. objavo?

Še preden povem, moram napisati, da sem imela pripravljeno tole objavo že včeraj, potem pa čakala na prvi komentar pri jubilejni nagradi. Bil je hec. Leteli so komentarji, vendar ne na “pravo” objavo. Ne-Ja je komentirala eno 5 let staro objavo. Najraje bi ji napisala:” Pa daj … komentiraj še mojo novo objavo.. no!” Ker nikakor nisem želela vplivati na to, katera bo nagrajenka, sem šla spat z dolgim nosom, moji pa so se šalili na moj račun, češ, nočejo tvoje nagrade. Danes zgodaj zjutraj pa zacinglja na mojem telefonu. In ja, končno komentar na moji 250. objavi. In za nameček še od ustvarjalke, ki si nagrado prav gotovo zasluži, to je tale fejst punca, ki je na moj izziv prilepila en fantastičen izdelek in od katere sem ravno včeraj prejela čudovito nagrado za sodelovanje na njenem izzivu. Zaradi tega tudi ponosno posedujem ustrezno nalepko na svojem blogu. Bere se neverjetno, ampak čisto nič ni vedela, čeprav sem se komaj zadržala, da ji ob najinem včerajšnjem pogovoru po telefonu nisem izdala, kaj se mi plete po glavi in med prsti na ustvarjalni mizi.

Za izdelavo zahvalne voščilnice in tortice za nagrado sem uporabila kombinacijo eko papirja in bleščečega zlatega papirja, ki je iz zaloge še izpred let, ko še nisem pisala tega spletnega dnevnika. Podlago za napis na voščilnici sem embosirala z reliefno srajčko. Najlepši par je izdelal šablono za napis Zahvala in številke s šivi, ki res lepo odrežejo, zato ta nagradni komplet lepim v njihovo galerijo. Ostale črke so izdelane s Sizzixovimi pripomočki. Za dodatni blišč, kot se za praznovanje spodobi, sem poskrbela z izdelavo zvezdic s šablono Xcu 503913 in zlatimi kamenčki PMA806000. Če bi imela tisto lepo štampiljko, s katero se bahajo v zadnjem času na ustvarjalnih blogih, kot na primer Mojca, ki jo je nalepila tudi v mojo galerijo, bi na voščilnico dodala še to. Tako pa bova z nagrajenko morali odpreti pravo buteljko.

Hvala vam, da ste z mano, nagrajenki pa čestitam in pošljem kos tortice in posebno čestitko oz. zahvalo po pošti.

Še ena manj bleščeča slika nagrade (joj se ta barvna kombinacija ne da poslikat):

Tole zlato objavo zaključujem z vabilom k sodelovanju na mojem januarskem izzivu, kjer ustvarjamo na temo zime in/ali peke, kjer ustvarjamo lepo zimsko sceno in kjer malo tudi pečemo.

13 comments

  1. No ja, vse je za nekaj dobro – važno da si pokazala ta čudovit kos torte :). Ti prišepnem, da je dal tvoj blog včeraj tri objave iz tiste serije, ki sem jih komentirala, med nove objave. Šele potem sem videla datum, ker mi ni šlo skupaj kako prijavljaš izdelke k Metuljčici… Tvojo 250-o objavo pa sem očitno preskočila, ampak voščilnice so pa čudovite. Čestitke za objave in izdelke, komentarje in vse ideje!

  2. A veš, da sem se včeraj tudi sama matrala, da bi dala komentar…in glej hudiča…spet je zahteval ta tvoj wordpress vse moje podatke, pa geslo, pa…..pa….sem čakala samo še na moje kile in centimetre okol pasu…pa nikakor me ni spustil, tudi ko sem razveljavila geslo in šla “jovo na novo”….Upam, da bom danes imela več sreče.
    Čestitke za vse objave in komentarje, še najbolj pa za tako izvrstne izdelke, ki jih ustvarjajo tvoje roke. Aja, zdajle mi je kapnilo na možgane tudi to, da si pri meni omenjala šampanjec….ja…pa ga odprimo…na zdravje in še na mnogo objav in s tem tudi izdelkov!!!!

    • No, očitno je uspelo, jaz tvoj komentar prav lepo vidim in berem. Ne vem sicer, kako izgledajo težave pri komentiranju blogerice wordpresovki. Bom skušala ugotoviti. Glede šampanjca pa: moj včerajšnji namig, da bi komentirala mojo 250 nagrado. Čisto nič več, ker sem se res odločila, da bo skrivnost. Kar se tiče pa tvojega komentiranja si bila itak že pohvaljena, zadnje čase pa vem, da si imela tehnične težave. AMPAK KOMENTAR JE IMEL VLOGO LE PRI TEJ NAGRADI, DRUGAČE JE POMEMBNO, DA SE GLEDAMO IN VZPODBUJAMO. Jaz sem pa tudi med tistimi, ki del leta sploh nima časa za računalnik, ampak le špega na hitro in nič ne komentira. Tako da, Mojca, na zdravje.

  3. Ooo, kako krasno, take kombinacija je pa tako lepa, vau.
    Ja, ga je tvoj blog nekaj biksal, meni je tudi metalo stare objave ven, sploh ne te, ta pa ni obstajala nekaj časa, pravi hec. Sem šla prav gledati, kaj je to, nek zvezdnati izziv ipd.
    V glavnem, čestitke nagrajenki, predvsem pa tebi za vse te čudovite objave. In še veliko naj jih bo.

  4. Niti pojma nisem imela da podeljuješ nagrado in da je le ta pogojena s komentarjem. Prav vesela sem, da sem ti dala komentar in to zaslužen komentar. Letos si res ustvarjalna in tudi radodarna. Hvala ti.

  5. Jaz sem pa ravno včeraj gledala tvoje stare objave in si mislila, le kaj je s to punco, da vse še enkrat objavlja. 😀 No, malo bi še skrolala, pa bi meni pripadla nagradica. Kaj čem! Pač nimam sreče. 🙂 Čestitke Metuljčici. Gotovo si jo zelo razveselila. 🙂
    Čestitam ti za vsa leta bloganja in za vse čudovite izdelke, ki si jih ustvarila. Od papirja, do sivke in vse vmes. 😀

    • Ojoj, jaz pa cel večer do poznih ur z nestrpnostjo čakala komentar, ker me je zanimalo, katera bo prva. Pri sebi nisem opazila, da bi bilo kaj narobe, mi je pa sin malo urejal blog in se je verjetno kaj zalomilo. Pravi, da to so pač včasih težave, lahko tudi pri blogerju, ni rečeno da pri wordpresu. Kdo bi vedel. Upam, da bo sedaj delovalo, kot je treba. Bom pa ob 7. obletnici – nekje maja spet praznovala, pa morda spet podelila kak bombonček. Hvala torej, da skrolaš po mojem blogu in me tako vzpodbujaš. In seveda hvala, da si me mi povedala da so bile težave.

  6. No, srečnica Ne-Ja je prva, ki je uspela komentirati in ji iz srca privoščim nagrado. Za nas ostale je nagrada že to, da lahko gledamo tvoje papirnate umetnine.
    Čestitam za vse te lepe in velike številke. Naj jih bo še naprej veliko in naj nas združujejo v tem tvojem ustvarjalnem kotičku.

  7. Tudi sama rada pogledam številke. Sem šla prav pogledat na svoj blog, da ne zamudim, kakšne okrogle številke In ugotovila, da je bil tudi pri meni oddan ravno 1000. Očitno je res čas za praznovanje, tako pri tebi kot pri meni. 🙂 Lepo je videt, kako se obračajo leta, pa štejejo komentarji in obiski in na katerem koncu sveta so pokukali v slovenski ustvarjalni svet. Hvala za obiske pri meni in lepe besede. Tudi sama se rada tukaj ustavim, pa čeprav vedno ne pustim komentarja. Bleščeča in svetleča objava tako kot se spodobi za praznovanje in zagotovo je bilo nekaj v zraku, da je ravno Metuljčica prejela tvojo nagrado. In iz srca ji privoščim. :

  8. Ooo, kako se vse pri tebi zlato blešči ! Seveda, saj je treba vse te okrogle in velike številke resnično praznovati. Čestitke in še veliko objav in obiskov ti želim v prihodnjih letih! Tvoj Blog je res nekaj posebnega in čudovitega ! Edino kar mu manjka je Blogger ( hehe), ker je potrebno k tebi zaviti malček ven, a sem se sedaj naročila na tvoje novičke, da mi nič več ne uide… Lep dan ti želim !

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.