Izziv pri ArtMBR – januar 2020 – ZIMA in/ali PEKA

Tako, moj prvi izziv je uspešno zaključen, nagrade so podeljene in bodo šle kmalu na pošto. Tako zelo sem uživala ob mojem prvem izzivu, da sem se odločila, da vas bom povabila k sodelovanju še v naprej in bom to počela, dokler me od računalnika ne bodo odtrgali njiva in vrtovi. Bodi to darilo nam vsem ob novem letu 2020.

Tudi tokrat ne bom preveč komplicirala s pogoji za sodelovanje. Vaši izdelki naj bodo le ročno delo in naj po vsebini ustrezajo:

1. letnemu času, v katerem boste sodelovale na izzivu – v januarju je torej ZIMA in ker vem, da ustvarjate še tudi iz prazničnih zalog, verjetno ne bo problem. Ni nujno, da je izdelek samo za namene praznikov, da le najdete neko povezavo na zimo oz. zimske mesece, razne praznike v tem mesecu

in/ali

2. temi, ki je v januarju PEKA. Tudi tu vam prepuščam domišljijo. Ko boste pekle iz papirja ali katerega drugega ustvarjalnega materiala za katero koli priložnost, pa pomislite name.

 

Galerija vaših izdelkov

Klikni za ogled ali za dodajanje

https://fresh.inlinkz.com/js/widget/load.js?id=d1626941e732cbb79b50

Tudi sama bom ustvarjala v temi svojega izziva, tokrat pa vam pokažem svoje že izdelane ideje:

Tale totalno odbiti božiček je plod uporabe Sizzixovega Colorize seta 664198. Je pa zadovoljen, ker je lani uspel razdeliti vsa darila. Zahteva kar nekaj časa in natančnosti, zato mi je uspelo izdelati le dva. Pri tem drugem sem uporabila tudi izrezo Najlepšega para za čudovit okvir s križci in šivi, zato se prijavljam v njihovo januarsko galerijo.

Na temo peke sem že ustvarjala,

ker pa sem našla še nekaj pripomočkov, bom naredila še kaj novega:

Vabljene torej k sodelovanju preko linka, ki sem ga postavila na začetek objave, da vam ne bo potrebno toliko rolati.

13 comments

  1. Če me kdo izzove potem vsaj sedem za ustvarjalno mizo, pa tudi vsako leto si želim imeti kaj na zalogi in mogoče mi to letos s tvojo pomočjo uspe. Super temi za izziv si izbrala. Čudovite izdelke si pokazala, samo za tega Božička pa kapo dol. Čisto sem navdušena nad voščilnicama z njim.

  2. Tale božiček izpade tako navihano prikupen, da je joj. Ti pa kar verjamem, da je veliko dela z njim. Všeč mi je ideja o nadaljevanju izzivov pri tebi, z veselejm bom pokukala in še kaj prilepila poleg :).

  3. Tale Božiček mi že nekaj časa hodi nasproti, se ga bom morala lotiti:) Za tvojo izvedbo, kapo dol. Fantastične izdelke si nam postavila na ogled.
    Vesela sem, da nadaljuješ z izzivi, se potrudim in se oglasim s kakšnim izdelkom pri tebi..

  4. Ooo, kako simpstičen Božiček! In ko sem od bližje pogledala je super natančno ustvarjen. Prava mojstrica! Peka in nov Izziv so odlična spodbuda za ustvarjanje. Vsekakor moram sodelovat na tvojih zanimivih izzivih. Hvala za tvoje prekrasne ideje! Objem

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.