Mini božične zvezde in gostja na Scrapping4fun

Na Scrapping4fun Challeges sem prejela dvojno pohvalo za svoj izdelek in se odzvala povabilu za  gostovanje v njihovem 220. izzivu na temo Karkoli. Pod roke so mi prišli izdelani cvetovi mini božičnih zvezdic od Najlepšega para, ki so ostali pri izdelavi tehle voščilnic. Inspiracijo za barve sem našla pri enem izmed izzivov, a  sem s prijavo zamudila. Sem pa kljub temu hvaležna za izziv, saj sem ugotovila, da so voščilnice v dveh barvah prav lepe. Izbrala sem torej belo in bordo barvo (aged mahogany DI). Uporabila sem še embossing srajčko s smrekovimi vejicami, čipko Sizzix, krog s križci, leseno štampijko s pisavo za ozadje, set za zastavico in napis Najlepšega para, ter tekoče bleščeče perle. Kar veliko pripomočkov in tehnik, a voščilnica zavoljo dveh barv ni preveč natrpanega videza.

Vabim k sodelovanju, saj ni težko, lahko se prijavite s kakršno koli temo.

To pa je izdelek, ki je meni omogočil sodelovanje s članicami DT.

Love to Scrap – anything goes
Love to Craft – Anything Goes

7 comments

  1. Čestitke za gostovanje pri Scrapping4fun Challeges.
    Tudi s tokratno voščilnico si pritegnila moj pozornost. Vse elemente, ki si jih izbrala za ta projekt si lepo povezala v celoto in naredila krasno voščilnico.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.