Šivane zaljubljene ptičice

V navalu izdelave voščilnic na temo ljubezni je nastala voščilnica, primerna tudi za poroko. Je večplastna in na osnovi 5×7 inch. Podlago sem izdelala s pomočjo embossing srajčke s srčki, na katero sem najprej nanesla barvo z valjčkom. Dvoplastni srček je že viden.

Čisto vrhnji motivi pa so izdelani s pomočjo rezalnih šablon Najlepšega para. Ptičice sem uporabila sama v enem sloju, a sem jih obšivala z lurexom v rdeči barvi. Dodala sem še srce z napisom “za vedno”, kjer sem besedo “vedno” poudarila z bleščečim papirjem. Napis na srčku nosita ptička v kljunčkih z vrvico.

Crafty Friends …. New Beginnings (Wedding)
Najlepši par: Galerija meseca januarja
Love to Scrap – anything goes
Love to Craft – Anything Goes
Fab n Funky – new beginnings (Wedding)
 

6 comments

  1. Magda, pri tebi je že vse v srčkih in lepo se prirpavljaš na polmlad. Všeč mi je, kaoi si gradilana 3D efektu in domiselno si uporabila pitička, da nosita “za” na vrvici :).

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.