Tradicionalna Arhivska objava 1.del – prejete praznične voščilnice 2020

V letu 2020 sem sama svoja praznična vošila poslala na 68 naslovov. Ne veliko manj sem jih tudi prejela.

Kot vsako leto v svoje zadovoljstvo, da lahko vedno za nazaj pogledam in v zahvalo pošiljateljem:

Prejete voščilnice in darila na temo Hrestač

Ostale prejete praznične voščilnice Slovenskih ustvarjalk

Ostale praznične praznične voščilnice

Med njimi so še naslednje, ki so ročno delo oz. oblikovane s posebno osebno noto:

Pa še znamke, ki sem jih vedno zelo vesela

Sledi posebno darilo leta Darjine knjigice s posebnimi darilci za male zasluge pri njenem projektu leta 2020.

Lep pozdrav do kmalu, ko sledi še 2. del.

Drage nagrajenke mojega decembrskega izziva: tudi nekaj v smeri nagradice se že dogaja.

7 comments

  1. Uau, koliko krasotic si prejela. To res pogreje srce. Jaz jih imam tudi še vedno razstavljene, mi jih je škoda pospraviti, ker me vsak pogled nanje znova in znova razveseli.

  2. Ravno sem šla na pot in se vmes ustavila v tvojem tradicionalnem arhivu. Za arhiv je potrebno ogromno organizacije in truda. To vem že iz službenih spisov. Čudovite voščilnice si prejala in hvala, da si se potrudila in vsaki namenila posebno pozornost.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.