Papirnate rožice na krstni voščilnici tresočki

Še vedno pod močnim vtisom 8. Artovega Kreativnega tedna in ustvarjanja z Lady E. Ne zamudim nobenega ustvarjanja v živo s to izjemno ustvarjalko. Nazadnje sem gledala tale njen video. Vajo je bilo potrebno čim prej ponoviti, saj so rožice res enostavne izdelave. Nimam rezalne šablone za rožice, ki jih je uporabila, zato sem uporabila pač ene, ki jih imam in to so šablone Rosy Dot oblikovalke Age C 2. Listi so izdelani s pomočjo rezalnih šablon Lady E design Leaves 003. Potem sem razmišljala ali bi rožice dekorirala v lonček in imela eno spomladansko dekoracijo, ali bi jo uporabila na voščilnici. Ker pa se ravno odvija izziv zakramenti v Veseli hiški in ker imam že nekaj izrezanih motivov simpatičnega dojenčka, je odločitev hitro padla. Preizkusiti pa sem želela tudi nove – nižje Sizzixove kupole 663648. Te so res luštne, vendar povzročajo težave pri fotografiranju, saj se v njih odbija svetloba, sam motiv pa pri tem tudi zamegli.

Za izdelavo rožic sem uporabila debelejši bel papir in ga barvala z distresss ink blazinicami (peeled paint, broken china in faded jeans). Za popolnitev cvetlične dekoracije sem uporabila meni tako ljube listke Marianne design LR 156. Izrezala sem jih iz belega papirja. Napis sveti krst je odtis štampiljke Janes Doodles in izrezan z Xcu 503926. Dodatna svečanost je rezultat samolepilnih kamenčkov PMA351906 Iriscendent White. Roso na cvetju pa delajo Anitas clear 3D gloss kapljice. Za izdelavo pikaste podlage, obrobljene s križci sem uporabila CLNest XXL74 in reliefno srajčko. Pikasti krog in nežna čipka, na kateri spančka moj krščenec pa sem uporabila del seta Marianne design LR 0445. Iz istega seta je tudi čipka, ki je zataknjena pod oba konca cvetličnega aranžmaja.

Spodaj je nočna verzija dveh voščilnic v nastajanju. Prva mi je v levem zgornjem kotu delovala malo pusta. Mislim, da je popestritev s pikicami moja prava odločitev.

Z voščilnico sodelujem v Veseli hiški, na izzivu zakrament.

Čisto za konec še moje povabilo Ostanite doma, kolikor je le mogoče, skrbite zase in svoje drage, ustvarjate in sodelujte v mojem aprilskem izzivu, kjer je pomlad, velika noč in sploh kakršno koli ustvarjanje – zaradi boja proti koroni.

 

12 comments

  1. Odlično si opravila vajo in naredila čudovito cvetje. Fino si ga prepletla z listjem različnih vrst. Dojenčka pa si položila na varno in toplo 🙂
    Prijeten vikend!

  2. Kako nežno si ustvarjala … čipka in rožice dajejo voščilnici pridih mehkobe in miline. Dojenček pa je tako zelo na varnem, kot skrit po rožnatim grmom …
    Hvala, ker jo dodajaš v našo Veselo hiško. Z njo si polepšala naše praznovanje.
    Vikend poln navdiha ti želim, Majda

  3. Kako čudoviti in nežni voščilnici. Prav mojstrsko si izdelala prekrasno cvetje. Obe sta mi zelo všeč. A bi tudi sama dala rahlo prednost tisti s pikicami.
    Hvala, da s svojima krasoticama krasiš tudi Veselo hiško.
    Bodi dobro!

  4. Zopet si me presenetila s tako bogoto voščilnico, ki hkrati deluje nežno in milo. Fantastične rožice in ideja da dojenčka skriješ pod kupolo tresočke je carska :).

  5. Zelo nežna voščilnica. Dobro si se naučila na delavnici v ARTU in znaš to znanje tudi uporabljati. Tudi meni je voščilnica s pikicami bolj všeč..

  6. Kako čudoviti voščilnici…sploh ne vem kje naj začnem gledati. Vsak detajl je točno tam kjer mora biti.
    Kot celota sta božansko lepi.
    Želim ti lepo 💐 nedeljo.

  7. Se strinjam s predhodnicami. Tudi bogata voščilnica je lahko nežna, kot si nam prikazala v tvoji čudoviti objavi. Kako čudovito znaš uporabiti znanje iz delavnic. Navdušena do zvezd!

  8. Čudovito cvetje si izdelala. Pridna učenka si. 🙂 Bogato, a tudi nežno si okrasila motiv krščenca. Zanimiva rešitev za tresočko. 🙂 Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

  9. Draga Magda, obe voščilnici sta čudoviti ! Odtenki modrih barv in foamirane rožice so me preprosto navdušile, vsa belina v čipkah in izrezih doda tisto svečanost, ki je ob takih življenskih dogodkih potrebna. Osrednja pozornost tresočke vsekakor še obogati tvoje ustvarjene voščilnice. Hvala za obisk v Veseli Hiški in vsega lepega ti želim. Objem, Veana

  10. Res zelo lepe, nežne in svečane voščilnice so nastale v tvoji ustarjalnici. Zelo lepa kombinacija vseh detajlov. In res lušna uporaba kupole. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.