Večplastne voščilnice po vzoru Lady E

Na koledarju se je izpisala pomlad in zima kaže zadnje nepredvidene, a manj ostre zobe. A vreme ni tisto, ki bi nas v zadnjem času najbolj skrbelo. Bolj nas skrbi za zdravje, ki nam ga po celem svetu hudo ogroža virus. Življenje se hitro spreminja, večina pa nas lahko samo nemočno opazuje in se sprašuje, kaj sledi. Izredno me žalosti, da nekaterim nekaj ni jasno in zaradi njih bo naš boj veliko težji in daljši. No za nameček, pa nas je danes zjutraj zbudil še potres.

Jaz se skušam boriti tudi z ustvarjanjem, ampak mi ne uspeva najbolje. Blokada ne popusti in ne popusti. Sem pa uspela vsaj malo pospraviti ustvarjalne pripomočke, predvsem tiste nove, ki so pripeli z mano iz 8. Artovega Kreativnega tedna.

Včeraj pa sem vendarle uspela dokončati voščilnico, ki je “ponovi vajo” večplastne voščilnice, ki smo jo izdelale z ustvarjalno mojstrico Lady E. Pri njej sem se najprej (ponovno) naučila izdelave rožic iz foamiran pene in potem uporabe le teh na raznih izdelkih.

Osnovne podlage in elementi voščilnice poleg foamiran rožic  so izrezki iz potiskanega papirja Lemoncraft – kolekcija Girls little world.  Predstavljena voščilnica je izdelana iz ostankov iz delavnice, jaz pa imam na polički že nabavljen komplet iz Darilnice Klavdija, saj so mi romatični papirčki res všeč, čeravno so izven mojega dosedanjega izbora.

Lady E, ki je med drugim tudi kreirala tudi rezalne šablone za izdelavo rožic, nas je na tej delavnici naučila postavitve množice različnih elementov.

Tole pa je voščilnica, ki sem jo naredila na delavnici:

Tu pa še obe skupaj. Pri domači se nisem mogla upreti malo senčenja robov.

Voščilnico prijavljam v Veselo hiško na izziv “cvetoča pomlad”.

Na koncu naj še povem, da sem izredno vesela tako lepih izdelkov, s katerimi polnite mojo galerijo marčevskega izziva. Sploh ne morem verjeti, koliko in kako lepe izdelke ustvarjate. Najprej se vam takole kolektivno in javno zahvaljujem, upam, pa da bom  uspela tudi vsako posebej kaj pokomentirati. Pa tudi zaključek prejšnjega meseca vam še dolgujem, BO!

RES OSTANIMO DOMA IN ZDRAVE!

9 comments

  1. Kako je pa to lepo…srečnica si, ker si se lahko udeležila njene delavnice. Že dolgo občudujem njene krasno kreirane rožice in res je prava umetnica. S tem izdelkom si se zelo zelo približala vsem njenim mojstrovinam in res vsaka čast. Pa še dodatek punčke in zajca….res ti je uspel izredno lep izdelek. Vse dobro ti želim in kar se komentarjev tiče….tudi jaz pregledam vse in le redko se zgodi, da v tisti sekundi najdem pravo besedo…včasih pride šele čez 1 teden….krivec…ne vem, ga pa tudi ne iščem več….lahko tudi ta nesigurnost v današnjih časih….ni kaj…treba bo vse skupaj prebrodit…drugega nam ne preostane. Lepo bodi!!!!

  2. Uf, česa tako bogatega pa nisem sposobna spraviti skupaj. 🙂 Meni še tri rožice navzkriž delajo probleme. 🙂 Zelo lepo si naredila domačo nalogo. Lepe pomladne barve si uporabila. Hvala, ker si okrasila galerijo Vesele hiške. Sonja

  3. O kako super voščilnici in res sem prav vesela zate, da si uživala v delavnicah.Vesela sem tudi, da znaš pohvaliti. Drugo leto se ti upam da pridružim. Prelepo si plastila in te rožice Lady E so res čudovite. Bodi in bodite zdravi.

  4. Vauu, prečudoviti sta, stoj in glej. Ampak moram ti napisati, da mi je za pikico še lepša tvoja domača naloga in to zaradi tega nežnega obraza deklice, res enkratno. Sama verjetno ne bi znala tako lepo obložiti osnove. In rožice so 1A. Pozdrav.

    • Zvonka, hvala za komentar. Se strinjam s tabo, da je z obrazkom bolj konkretna, vendar, na delavnici so vse uporabile ta motiv, jaz pa sem želela malo drugače. Ker pa mi je motivpunčke z obrazekom ostal, sem ponovila vajo z njim.

  5. Obe sta enkratni ! Tako nežni, dih jemajoči lepi voščilnici, kjer je vse krasno skombinirano. Draga Magda naj te blokade čimprej zapustijo in naj tvoje ustvarjanje svobodno poleti ! Imej se lepo in hvala za tvoj komentar s”štrozaki” – sem se pošteno nasmejala… Objem

  6. obe sta tako lepi, dih jemajoči, vse te lepe plasti in barve, mojstrsko! da bi človek gledal in gledal.
    letos žal nisem uspela na delavnice, me je pa najbolj mikala ravno ta in ta slog, spremljam lady e že dolgo, skratka, verjamem, da je bilo fino fajn. vedno si rečem, da kaj takšnega bom pa naredila, ko bom velika, zdaj bi mi težko uspelo kaj podobnega.

  7. Zelo bogati, polni detajlov, ki “zahtevajo” čas, da si vse ogledaš. Pa mi ni žal časa, ker je res zelo lepo sestavljeno in premišljeno postavljeno.
    Z nastalo situacijo se res različno soočamo in “rešujemo”. Vse dobro!

  8. Kako zelo lepi voščilnici. Krasne barve in fantastični detajli. Prelepo! Vesela sem, da si svojo mojstrovino postavila na ogled tudi v Veselo hiško.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.