Izziv pri ArtMBR marec 2020-ZIMA in/ali POMLAD in/ali ženske, mame, ….

Čas je za nov izziv na mojem blogu. Marec je po koledarju zimski in pomladni, v tem mesecu pa se veliko vrtimo okrog žensk in mater, tako, da se teme ponujajo same po sebi in upam, da s s sodelovanjem ne bo problema. Tiste, ki ste že sodelovale pri meni, pa veste, da cenim domišljijo, ki zna povezati vaš izdelek  z mojimi temami.

Vaše izdelke bom nestrpno čakala na naslednji povezavi, do katere pridete tudi, če kliknete sličico čisto na vrhu desnega traku mojega bloga:

Galerija vaših izdelkov

Klikni za ogled ali za dodajanje

https://fresh.inlinkz.com/js/widget/load.js?id=d1626941e732cbb79b50

1. del: Jaz sem ustvarjala v duhu dneva žena in materinskega dne na tejle voščilnici:

Uporabila sem iste materiale in pripomočke kot pri voščilnici Sivka na ograji, le da sem sivko zložila v šopek in dodala srček z napisom Zate ter koledarček tega meseca, na katerem sem obkrožila oba praznična dneva.

Svojo voščilnico lepim v Galerijo meseca februarja pri Najlepšem paru, zaradi uporabljenih njihovih pripomočkov.

2. del:  Rubrika “Jaz tebi, ti meni inspiracija” (kratko: “Jaz tebi, ti meni”)

Tokratni napovednik mesečnega izziva bom malo začinila. Odločila sem se, da bom dve ustvarjalki, ki največkrat sodelujeta na mojih izzivih, povabila v poseben izziv in sicer, da si bomo šle »Jaz tebi, ti meni inspiracija«. Pri tem si bosta po želji izbrali katerikoli moj stari izdelek in ustvarjali po njegovem navdihu. Svoj izdelek pa bosta predstavili tudi na otvoritvi mojega novega mesečnega izziva. Pogoj je bil tema izziva in da pri tem uživata. Meni v neizmerno veselje, sta se vabilu odzvali.

Najprej predstavim, kako sva si šli »Jaz tebi, ti meni” s Tino Z.

Tina pravi, da ime njenega bloga, Treebug, pove njeno bistvo, ki je v skrbi za okolje in v ustvarjanju, kjer je njen najboljši prijatelj Cuttlebug ter zaključi z lepo mislijo: » Okolje je delo, ustvarjanje je strast, oboje pa je način življenja«.

Tine osebno ne poznam, jo pa spremljam na njenem blogu in če bi jo površno opisala z mojimi očmi, me med drugim pritegne njeno ustvarjanje po skicah (je med drugim tudi članica ustvarjalnega tima Feeling sketchy bloga), po recikliranju in po digijih. Slednji so meni neznanka, ampak tokrat bom to obšla, čeprav sem si izbrala njeno voščilnico, kjer je ustvarjala tudi z njim.

Ker sem tudi sama želela posnemati Tinin stari izdelek, v duhu marčevskega izziva, sem v njeni kategoriji ženskih voščilnic našla super naslov Ena za lepši dan, s katero je osrečevala sebe. To mi je bil še posebej lep izziv poleg tega pa še všečna skica, po kateri je delala.

Na levi je moja voščilnica, na desni Tinina, ki sem jo posnemala:

ArtMBR                                                                   Treebug

Dežnik na Tinini voščilnici mi je takoj dal idejo, da uporabim kolekcijo Gorjuss oziroma Santoro. Pripomočkov na to temo imam ogromno, saj imajo v Artu super 50% popust, jaz pa nora na Gorjuss. Pokončne črte na Tininem vzorčnem papirju sem ponovila z lepljenjem trakov iz bloka papirjev, čipka pa je pri meni washi tape. Najprej sem odtisnila Gorjuško na večji krog, vendar ni ustrezalo postavitvi, zato sem morala škorenjčke izrezati izven manjšega kroga, tako, da sem obrezala škorenjčke do nogic, nato le te pri izrezovanju kroga povlekla iznad šablone. Namesto perlic pri Tini so pri meni gumbki iz kolekcije Gorjuss.

»Jaz tebi, ti meni” z Valerijo

Valerija se z množico svojih kreacij predstavlja na blogu z imenom Moje veselje, ki veliko pove o njenem ustvarjanju. Tako je pridna in tako lepo ustvarja, da jo je spremljati tudi eno samo veselje. Če se sprehodite po levi in desni strani njenega bloga, vam je jasno, kako je aktivna in kako navdušuje s svojimi izdelki. Je med drugim članica ustvarjalnega tima našega mladega ustvarjalnega bloga Vesela hiška.  Tudi Valerije osebno ne poznam, vendar pa se srečujeva na najinih blogih.

Njena voščilnica sončnic mi je bila všeč že, ko jo je ustvarila in je do potankosti pritegnila moj pogled, tako, da nisem potrebovala veliko časa, da sem našla voščilnico, ki sem jo želela posnemati. Le da sem poletne cvetlice zamenjala s pomladanskimi marjeticami. Ustavrila sem jih seveda s šablonami Najlepšega para.  Barvno lestvico sem obdaržala, tudi postavitev, upotrabila sem le malo drugačne pripomočke, takšne, ki jih pač imam. In pri tem sem se res zabavala. Po navadi imam bolj medlo predstavo, kaj bo ratalo iz moje voščilnice, tukaj je bilo enostavno slediti  Valerijini voščilnici. Meni je rezultat všeč.

Na levi je moja voščilnica, na desni Valerijina, ki sem jo posnemala:

ArtMBR                                                                   Moje veselje

Kaj pravita dekleti?

In sedaj sledi cukrček moje objave, predstavitev, kako je bila moja voščilnica inspiracija Tini in Valeriji.

Jaz tebi, ti meni z Valerijo:

Valerijo je inspirirala moja voščilnica, ki sem ji jo  poslala za novo leto. Ko sem prejela njen izdelek, sem bila tako vesela, da ne morem opisati. Kako dober občutek, ko ti je tako poznano. Kako je ustvarjala, si poglejte na njenem blogu. Jaz sem navdušena.

Jaz tebi, ti meni s Tino:

Ne boste verjele, tudi Tina je dobila enako voščilnico in očitno jo je inspirirala, jo je pa fantastično preoblikovala. Namesto bahavega losa je na okroglo voščilnico postavila plaho srnico, ki ga tako plašno opazuje, on pa se kar ne zmeni zanjo. Krasna zgodba ujeta v lepe barve.

Kako je ustvarjala Tina si poglejte še na njenem blogu.

Jaz pa dodam samo, da se tako zabavam pri tem, da bom z rubriko “Jaz tebi, ti meni inspiracija” nadaljevala. Tina in Valerija hvala vama iz srca.  Še vaju povabim. Jaz pa že imam v mislih novo žrtev.

Čisto na koncu te moje dolge objave še enkrat povabljene k sodelovanju tudi v mesecu marcu in samo še opravičilo v naprej. Prvi teden v marcu poteka v Mariboru 8. Artov kreativni teden, ki res ne smem zamuditi. Poskušala bom biti čim več tam, zato bom odklopljena od računalnika, telefon pa napolnjen le za kakšno fotko, tako, da bom komentirala drug teden. Komaj čakam vaših izdelkov.

Rezultate zaključka februarskega izziva, bom objavila po delavnicah. Že sedaj pa se vam iskreno zahvaljujem za čudovite izdelke, ki ste jih naložile v mojo galerijo. Res sem navdušena nad njimi. Inspiracije ne manjka.

12 comments

  1. ta objava je pa paša za oči. res krasno si interpretirala najini voščilnici, sploh pri svoji sem kar pogledala, kje si jo našla :)). in pa ta koledarček na tvoji sivkini, kako inovativno, lahko bi jo samo gledala in gledala.
    mi je bilo v neizmerno veselje in res super zamisel je tole, hvala ti.

  2. Oh Magda, kako fantastična objava. Super je to izpadlo. Kako lepo je videti kako si posnemala najini voščilnici… in pa zanimivo, med poplavo tvojih voščilnic, sva s Tino izbrali enako 😉

  3. Ooooo v današnji objavi pa imamo kaj videti…tale tvoja nova pogruntavščina “jaz tebi, ti meni” je specialna…niti ni tako na easy, kot si predstavljamo na hitro…je treba kar razmišljat in biti ustvarjalen….sivka…ta čudovita rožica, ki vedno spominja nate…Moram priznat, da si se dobro postavila v bok obema ustvarjalkama…Tini in Valeriji…bravo vse 3!!!!

  4. Kako imenitna ideja Jaz tebi, ti meni … nekaj svežega, drugačnega a tako zelo osnovnega – eno samo veselje je v tvoji objavi Magda.
    Z velikim veseljem se ustavim pri tebi in občudujem tvoje srčne izdelke – tokratna mi je še posebno padla v oči zaradi barv in koledarčka. Tudi podobnost v temeljih s tisto, ki krasi našo Veselo hiško – tako lepo si jo izpeljala na drugačno pot.
    Držim pesti, da se srečava v MB – se bom udeležila le ene delavnice (zaradi službe in oddaljenosti) – boš tam v sredo ob 17.00? Lepo bi te bilo srečati v živo 🙂
    Ustvarjalnosti poln teden ti želim, Majda

  5. Ja, draga Magda tokrat si nas pa res prijetno presenetila. Nov marčevski Izziv in tvoja voščilnica s sivko sta fantastična ! A vse prekosi izvirna ideja Jaz tebi, ti meni ! Vse čestitke za to pogruntavščino in seveda za izpeljavo. Vse tri ste krasno ustvarjale in ena je lepša od druge ! Bravo! Oh, sem ti kar malo fouš, ker si tako blizu in boš lahko cel teden v ustvarjalnem duhu novitet, a se vidiva proti koncu tedna. Uživaj !Objem, Veana

  6. Wau, tole pa je objava. Čestitke za idejo, ki si nam jo ponudila. Vse tri ste fantastično ustvarjale.
    Tvoja voščilnica s sivko in koledarjem je fantastična! Želim ti obilo užitkov na Artovih delavnicah.

  7. Najprej ti želim en lep teden na Artovih delavnicah. Čestitam ti za super idejo jaz tebi – ti meni in seveda za vse čudovite izdelke ki si jih pokazala in predvsem tako, da znaš tako lepo ustvarjati in združevati ustvarjalke. Moram pa še vse enkrat v miru in natančno prebrati da se ti tudi v tem super marčevskem izzivu pridružim.

  8. Magda ti si neverjetna – najprej nas razvajaš in izzivaš, potem pa narediš še tako hudo pogruntavščino s swapom idej.. Noro všečkam in upam, da tudi ta mesec pridem čim večkrat na obisk k tebi. Sedaj pa maksimalno uživaj v razvajanju in učenju na delavnicah :).

  9. Za tabo je verjetno že kakšen dan v Mariboru in verjamem, da uživaš v ustvarjalnih delavnicah.
    Zanimiva ideja s tem novim izzivom. Naj traja …
    Tvoja voščilnica pa je bogata in polna energije. Takšna, kot smo ženske, žene in mame 🙂

  10. Navdušena sem nad tvojo idejo, res vsaka čast 🙂 super ste ustvarjale. S tem izzivom se pa res lahko ustvarjalke super povežete med sabo. Komaj čakam, da spet prilepim kako voščilnico k tebi. Lepo ustvarjaj še naprej 😉

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.