Nordic winter

Simona me je čisto navdušila nad Sizzixovo rezalno šablono Nordic Winter 664199. In na črni petek v Artu je šla seveda v mojo košarico.

In ker je tudi meni zmanjkalo voščilnic, sem lahko kar nekajkrat ponovila vajo z barvanjem in zlaganjem prikupnih elementov. Prava papirna terapija, saj ti ni potrebno razmišljati o postavitvi. In tako lepo se usedejo ti jelenčki, hišice, smrečice, ptičiče, zvezdice v svojo luknjico. Če ozadje prilepiš na belo podlago, veliko luknjic lahko ostane kar praznih. Kar vzljubila sem to šablono, pa čeprav lahko z njo ustvarjaš še na veliko drugih načinov in barv.

Šablona ponudi malo večji izrez od A6, zato sem jaz za tole voščilnico okvir malo zmanjšala. Spodaj je ostalo prostora ravno za napis Srečno novo leto. Izdelan je s štampiljko Najlepšega para in belim embossing prahom. Še prej sem podlago dobro posušila z grelno napravo in prostor za odtis razmagnetila s posebno gobico za te namene, da se je prahec prijel samo tam, kjer sem želela.

Brez gasilske slike gre pri meni težko.

 S svojo nordijsko zimo sodelujem na:

Veselodecemberskem izzivu pri Metuljčici po ključni besedi čarobni prazniki in modrem

in v Galeriji Najlepšega para  zaradi uporabe njihove štampiljke,

v Craftalnici z voščilom Srečno novo leto, ter na

Ustvarjamo s SizzixLifestyle – 10. izziv KARKOLI, saj sem uporabila samo Sizzixovo šablono.

Do konca leta še vabljene k sodelovanju na mojem izzivu Adventna pravljica tule.

 

5 comments

  1. Še ena fantastična serija prekrasnih voščilnic. Res zanimiva šablona. Prava mojstrica si.
    Imej čudovit dan v krogu svojih najdražjih.

  2. Fantastična voščilnica, ja kar cela serija.Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga
    Blagoslovljen Božič ter sreče in zdravja v letu 2020.

  3. Čudovite voščilnice! Res je lep vzorec in krasne barve si uporabila! Srečno in vse dobro v Novem letu in hvala, ker si se nam pridružila pri Craft-alnici!

  4. Zelo lep set voščilnic si naredila :-)) šablona je res krasna.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    Hkrati ti želim srečno in zdravo ter ustvarjalno leto 2020!

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.