Provansa ujeta v album

Komaj sem dočakala delavnico Dorote Kopeć Kotowicz na Artovem 7. kreativnem tudnu. In moja pričakovanja so bila preskromna. Ne morem povedati, kako sem uživala obračati v rokah čudovite papirje iz Stamperia kolekcije Provansa. K sreči smo dobile v delovni paket že večino izrezanega, ker meni se srce para rezati tako lepe vzorčne papirje, še bolj pa jih obrniti tako, da skriješ motiv. Pri tem albumu se temu izogneš tako, da vse te lepe izreze uporabiš  v obliki okenca, ki se odpira in zapira in z njim prekriješ prostor za sliko, kot bo videno v nadaljevanju.

Najprej smo izdelale zunanjost albuma v bogati mixed media tehniki. Pozornost pritegneta dve vrečki, ki smo jih izdelale iz papirja in napolnile s cvetjem.

Glavni motiv albuma je seveda sivka, ujeta na papirju, papirnaih izrezah scrapinieca, v barvi čipke, vse skupaj pa popestreno s trganko iz stare knjige, vintage čipko, koščki platna, natur vrvico in trakom in ne boste verjele, za rjavo barvo smo uporabile pravo kavo. Notranje strani albuma so izdelane in dekorirane kar po ideji Dorotinega albuma. Zakaj nebi kopirala, če mi je všeč, pa še na delavnici ni kaj dosti časa za čakanje, kdaj se ti bo mimo pripeljala kakšna lastna ideja, saj si usmerjen v pridobivanje tehnik in lepljenje in lepljenje….

Nekaj strani sem morala dokončati doma, pravzaprav projekt še vedno ni dokončan, med drugim še nisem uspela pokapljati z barvo in pobarvati scrapiniec. Ko bom doma izdelovala takele simpatične vrečkice, jih bom gotovo napolnila s pravo posušeno sivko. Čudovito bi bilo dodati tudi posušene vejice sivke, vendar žal, te bi se v albumu zdrobile.

Prostor za sliko označuje poseben pravokotnik, ki smo ga izdelale na delavnici in je torej prekrit z razno dekoracijo. Veliko je tudi tagecov, na katere lahko prilepiš tudi sliko ali kaj zapišeš. Jaz se že vidim, da bodo notri slike in potopis potovanja v Provanso, ki se mi menda letos obeta.

Tale par strani je bil zame posebni izziv. Na levi strani – kako je zložena “polknica” na desni pa – kako se le ta zaveže.

Odprto izgleda takole:

Na naslednjih straneh sem dodala še malo izrezkov iz domačih šablon.

Zadnja stran albuma ne potrebuje nobene dodatne dekoracije.

Jaz sem se na delavnici fotografirala z Doroto, moj album pa z njenim albumom, ki je bil prav gotovo največja zvezda na delavnici, se kar čudim, da je še cel, ko smo se tako cuflale zanj.

Objava je pravzaprav uvertura v mojo objavo albuma, ki sem ga izdelala doma po enakem sistemu in z znanjem pridobljenim od Dorote in je že v zaključni fazi. Zadnji čas, da začnem prazniti domače zaloge scrapbook papirja in hvaležna sem Artu in Doroti, da sem se letos naučila kako uporabiti ta papir in pri tem čim manj komplicirati, kar je sicer pri meni bolj težko.

 

 

2 comments

  1. Vidim in berem, da si čisto padla v to tehniko, ki ti gre odlično od rok. Album je res prava mojstrovina. Tudi meni bi srce bolelo, ko bi morala razrezati takšne papirje 🙂 Komaj čakam, da vidim album, ki je čisto tvoj projekt.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.