Odštekana snežinka

Tim Holtz zna pogruntati kaj takega, kar mene obnori do te mere, da ga hočem imeti. Že lansko leto sem iskala po spletnih trgovinah njegov pripomoček za izdelavo snežinke, pa mi ga je vedno nekdo pred nosom splel. No letos sem vendarle prišla do njega. Kot je zanimiv pripomoček, je zanimiva tudi izdelava in z vsakim kosom izpade kaj drugega. Metuljčica je teh snežink, jaz jim pravim odštekane, naredila za cel zamet, jaz sem bolj skromna, čeprav sem si tudi jaz zamisila, da bi pri nas tudi bolj snežile po hiši.

Res so uporabne za dekoracijo voščilnic, darilc, stanovanja in še kaj. Ideje sem delno ukradla kar na spletu in nastali so štirje različni motivi, v mojih barvah seveda.

DSC08921 DSC08938 DSC09066 DSC09643

Ko imaš pripomoček za veliko snežinko, te seveda pritegne tudi par tamalih, čeprav se velike da 3D-jat tudi s kakšnimi drugimi snežinkami, izdelanimi s pripomočki iz stare zaloge, le skozi embosing srajčko te tavelike jih spustiš. V bistvu so tele moje voščilnice izdelane na tak način, ko še nisem imela “originala” ujemajočih manjših. Mali dve novi sem jaz letos nasula na adventni venček in jih uporabila pri kotni dekoraciji. Oboje sem že pokazala.

Izreze z embosimg srajčakmi ne bodo ostale zaprašene, še jih bom uporabila, prav gotovo.

 

6 comments

  1. Sploh ne želim poznati vseh teh pripomočkov, ker bi me gotovo potegnilo v zapravljanje. 😀 Snežinko od Metuljčice imam čast občudovati v živo, ampak tvoje, na ekranu, niti malo ne zaostajajo: 😀 Čudovite so in tvoja barvna kombinacija me z vsako objavo še bolj navduši. 🙂

  2. Tudi tvoje so resnično občudovanja vredne…sploh barva…na kraj pameti mi ne bi padlo, da bi uporabila to bakreno rjavo barvo pri snežinkah, razen če bi seveda bil izziv…naredi snežinko, ki je padla najprej v blato, potem pa še v plundro…lepo bodi, zdaj pa hitim na najnovejšo tvojo objavo, ker sem v zamudi že 1 dan…starost je pa res en velik vrag…čao

  3. Te snežinke so res fantastične in sem taaakoooo vesela, ker je ena preko Metuljčice prišla k meni domov. Jo imam na častnem mestu.
    Tvoje so občudovanja vredne in nekaj posebnega.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.