ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Bunčice na voščilnicah

Moj kupček voščilnic se je dodatno napolnil tudi s temi. Izdelala sem jih s pomočjo xcutovih šablon, kupljenih v Art Ce. Pritegnile so me zaradi motivov, saj vsebujejo tudi jelenčke in sveto družino.

Namenila sem jim posebno podlago in sicer okvir, ki sem ga izrezala s pomočjo cherylyn izreze. Skoraj sem strojček zlomila, tako težko se izreže. Kljub temu, da sem dodala tanko kovinsko ploščo, pa še tanek papir. Zaradi tega ni nastalo ravno veliko število njih.

DSC09581

DSC09575

Pa še dodatne ključne besede za najin izziv na Metuljčici: Ptičke, zvončki svečke. Vabljene k sodelovanju, tudi tiste, ki že sodelujete.

2 comments on “Bunčice na voščilnicah

  1. oldpunca
    december 6, 2015

    Tvoj novi kupček voščilnic je zelo lep in zelo eleganten. Si kar predstavljam, kako si se jezila z izrezi, ampak se je splačalo. 😀

  2. Lea ustvarja
    december 22, 2015

    Čudovite so 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 5, 2015 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

