ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Miklavž 2015

Kakšna miza pri nas pričaka vsako leto prvega dobrotnika v decembru, sem že pokazala tule.

Ne morem, da bi letos ne pokazala vsaj mojega krožnika, kateremu sicer pripada tudi šiba, glede na število njih. Ampak darilo, to pa je BINGO. Za slikanje sem seveda priložila  vstopnico, ki je bila na moževem krožniku. Ta imel je letos tudi glavno besedo pri dogovarjanju z Miklavžem in poskrbel, da je le-ta pri nas pustil še za druge otroke.

DSC09637

Kaj bi si človek lahko želel lepšega kot je ogled baleta Božična zgodba dva dni pred Božičem.

4 comments on “Miklavž 2015

  1. oldpunca
    december 8, 2015

    Vau, pri vas se je pa Miklavž resno izprsil. 🙂 Pa saj ste bili pa pridni čez celo leto. 😀 Čeprav sem še vedno pod vtisom Labodjega jezera, se Hrestača sploh ne bi branila. 😀

  2. MOJCA
    december 8, 2015

    Jap, to pa je krasno darilo, ki se ga ne bi branil nihče (razen mojega moža seveda , ki …ga bom kar citirala “mu ne gre tako slabo v življenju, da bi moral na tako predstavo”..in to izjavi moj mož, ki je že 30 let muzikant , …da ga ni sram). Skratka…lepo uživajte in mislite takrat še malo name in na vse take, ki bomo ostali lepo doma….čao

  3. Helena
    december 9, 2015

    Miklavž je res en fejst možakar. Točno ve, kaj si kdo želi in pričakuje. Darilo je zelo lepo in mislim, da bosta imela z dragim krasen večer. Uživajta!

  4. Valerija
    december 11, 2015

    Ooo, to darilo pa ni kar tako. Lepo! Fajn se bosta imela!

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 7, 2015 by .
