SNEG IN LED

Letos je že bilo malo snega za “lušte”, za zimske radosti na njem pa še čakamo tisto ta veliko pošiljko. Ko sem nekaj časa nazaj pospravljala klet in v njej našla moje drsalke, se mi je kar stožilo po tistih davnih časih, ko sem se še nekako upala spraviti vanje. Sem bila pa prav vesela, da me mož že dolgo let nazaj ni hotel ubogati in jih nesti na smučarski sejem. Tako so bili lahko inspiracija za mojo naslednjo voščilnico:

DSC09006a

Tokrat kažem nekaj vmsenih faz pri izdelavi drsalcev,

DSC08970

drsalk,

DSC08977

in ledenih sveč

DSC08987 DSC08990

ki so pristali na voščilnici z naslovom Sneg in led.

Še nekaj ključnih besed za sodelovanje v izzivu, poglejte k Metuljčici.

6 comments

  1. Moje drsalke so prav takšne, kot na tvojih čudovitih voščilnicah. In vsaj enkrat na zimo jih obujem in se nadivjam z njimi. 🙂 Pravi užitek.
    Da ti prišepnem še eno skrivnost: znamke zate zbiram že celo leto. 😀

  2. Drsalk nimam, drsala nisem nikoli (nadrajsala sem se že v samem življenju), se bom pa z veseljem pridružila….tvoja čestitka pa ….a naj napišem da je grda???? Še dobro, da sem staknila virozo in imam oteklo grlo, da imam usta skup, drugače bi zijala na široko…krasne barve in drsalke, sploh bele so… oh in sploh.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.