ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Snežak z darilom

DSC08923

Želela sem ustvariti tresočko (še nobene nisem), pa je ostalo kar pri odprtem oknu, ki ponuja pogled v zasneženo naravo. Snežaka z darilom sem izdelala z eno mini štampiljko in ga izrezala na roke.

Ne vem, če je bilo potrebno, ampak dodala sem še kraguljčke, ki letos cingljajo pri nas doma.

DSC09582

DSC09010

Z voščilnico sem si dala kar nekaj dela, kar je razvidno iz naslednjih posnetkov:

DSC08898 DSC08903 DSC08909

Trinajst jih je nastalo.

5 comments on “Snežak z darilom

  1. oldpunca
    december 3, 2015

    Prikupno zimsko sceno si ustvarila. Bakrena barva je res vrhunska in super izbira za praznično voščilnico. Kraguljčki lepo pašejo na voščilnico. 😀

  2. MOJCA
    december 3, 2015

    Tole mi je 100 x bolj všeč kot tresočka….Zgleda kot slika s paspartujem in ogromnim okvirjem. Pa ta kombinacija bronza-bela barva….Levi zgornji kot bi bil pa pust, če ne bi nič bingljajo, tako da je to kar dobra odločitev. čao

  3. Metuljčica
    december 5, 2015

    Glede na to, da te poznam in vem koliko dela si vložila v to voščilnico, ker takšna kot si, si želela snežaka, ki ni premajhen, ne prevelik, tudi smrečica je morala biti takšna, ki paše, pa okvir itd…. a le tako je lahko voščilnica vrhunska.

  4. Helena
    december 6, 2015

    Uh, res si znaš narediti delo 🙂 Fino je videti vmesne faze, saj šele takrat dobiš občutek, koliko dela in časa je bilo porabljenega. Vrhunske so in bakrena barva jih naredi tople.

  5. tina z.
    december 7, 2015

    prekrasna slika je nastala, čisto posebna voščilnica.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 2, 2015 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

