ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Namizni adventni venček 2015

Zunaj sicer sije sonce, a koledar se na to ne ozira in naznanja začetek najlepšega obdobja v letu, ko si bodo adventne nedelje podajale roke in prižigale svečke na mojem adventnem venčku. Kosilo je pristavil mož, jaz pa sem zadolžena za pripravo mize, na katero bom s ponosom postavila svoj adventni veček in prižgala prvo svečko na njem.

DSC09345

DSC09329

Kar dolgo sem ga izdelovala, saj sem ga resnično bogato obložila. Na njem je pristalo vse tisto, kar simbolizira mojo letošnjo dekoracijo. Razne tehnike in materiali so mi pomagali pričarati jelenčke, smrečice, sneg, kraguljčke, svečke in še in še. Pa v bakreno beli barvi je tudi moralo biti.

DSC09350 DSC09484 DSC09485 DSC09488

S prvo adventno svečko se pri meni tudi sicer začne množično prižiganje svečk, ker to obožujem.

Vsem, ki se zavedate lepote prihajajočega časa in še posebej tiste, ki ste adventni venček naredile same, v kakršni koli obliki ali s kakršnim koli materialom, želim radostno pričakovanje in doživetje tistega, čemur je namenjen.

6 comments on “Namizni adventni venček 2015

  1. oldpunca
    november 30, 2015

    Čudovit venček si ustvarila. Obožujem barvno kombinacijo, ki se tako lepo ponavlja pri vseh tvojih izdelkih. 🙂 Želim ti lep in čaroben advent!

  2. Maja
    november 30, 2015

    Super venček, bogato okrašen, zelo pa mi je všeč barvna kombinacija, ki si jo uporabila.

  3. Lea ustvarja
    december 1, 2015

    Kako je bogato okrašen, zelo lep, čudovite barve 🙂

  4. Helena
    december 2, 2015

    Hvala za lepe želje in iskreno želim to tudi tebi in tvojim. Venček pa je neverjeten. Zelo bogat in prekrasen.

  5. tina z.
    december 2, 2015

    prekrasne barve in tako lepo obložen. mojstrovina.

  6. moi
    december 11, 2015

    Krasen in bogat venček in bakrena barva mi je nadvse pri srcu.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 29, 2015 by and tagged , .
