Velikonočni pirhi na voščilnici in v papirnati košarici

Novoletno tehniko lastne izdelave vzorčastega papirja, ki sem ga uporabila za ozadja na voščilnicah in izdelavo drugih dekorativnih in darilnih izdelkov, sem ponovila tudi za letošnje velikonočno ustvarjanje. Ža štampljanje šeleshamerja sem uporabila Tim Holtzove štampiljke Spring Sprung in še nekatere  druge iz kolekcije Stampers Anoymous in nekako poskusila zajeti retro barve. Poudarila sem dve osnovni barvi in sicer modro zeleno in umazano roza. Že skoraj leto dni sem imela doma neuporabljene blazinice Hero arts shadow ink in sicer barvi Tide pool (metuljčki) in Fresh peach (jajčka in rožice). Pri takem štampljanju ni nikoli preveč, ker ga uporabim za ozadja, ki so velikokrat kar precej zakrita.

DSC03504

Osnova za čestitko je narejena z zelo uporabno Sizzixovo step ups  izrezo, popestrena z mojim vzorčastim papirjem. Osnovni motiv je zajček iz že omenjene TH kolekcije. Ker le ta nima ujemajoče izreze, izrezovati pa nisem imela volje, sem si pomagala z izrezom v obliki jajčke, kjer pa sem zadnjo nogico in zadnji del plaščka obrezala na roke in oboje dvignila nad izrezo, preden sem spustila skozi strojček. Bom drugič pokazala, kako se to naredi, če katero zanima. Ker pa je bela jajčka delovala nekoliko prazno, (meni ne gre sistem malo je več nikakor), sem ozadje jačka “popisala” s pomočjo tehnike maskiranja.

DSC03502

Jajčke so izrezane s Sizzixovo šablono in poštampljana ali embosirana s srajčko. Tudi tu sem iskala Tim Holtzove motive.

DSC03482

Napis Vesele praznike je izdelan z zelo uporabno izrezo Beadsi-ja in pobarvan v dveh osnovnih barvah. Zajčka sem barvala s copici. Metulček je iz seta štampiljk in izrezan na roke. Brez senčenja mi tudi ne gre več.

Tole pa je košarica, za izdelavo katere sem navodilo našla nekje na spletu, potrebuješ pa le nekaj ročnih spretnosti. Jaz je nisem nič lepila, le skozi vse delčke je narejena luknjica in speto z razcepko, kar omogoča premikanje ročaja in je tudi razstavljiva, kar pride prav, če jih delaš v večjih količinah v naprej, da ne zavzamejo preveč prostora.

???????????????????????????????

DSC03476

Nastala je še ena na hitro narejena voščilnica.

DSC03480

Pri izdelavi sem imela prijetno družbo moje “tamlade”, ki je že prvi dan naredila izpit iz scrapbookinga. Tako je čas pri ustvarjanju še hitreje minil, sama pa bo letos verjetno nekaj oseb zelo prijetno presenetila z obdarovanjem, saj je sama izdelala tri košarice in dve voščilnici, pa še meni je pomagala pri tistih mučnih vse po 10x.

DSC03475

Še krep papir v ustrezni barvi sem našla na zalogi, tako, da ne bo potrebno kupovati trave za v košarice, bo pa dovolj prostora še za kakšen pravi pirh in še kašno sladkarijo.

Sva se kar zverzirali, ampak kljub temu eno urico sva kar potrebovali za vsako košarico, ker sva jo še malo dodatno ozaljšali. Želje, da bi naredila še nekaj njih, verjetno ne bom uresničila. Tudi željenega števila voščilnic najbrž letos ne bom izdelala. Pa nič hudega, ustvarjati je potrebno z užitkom ne pa iz nuje.

Pa prijetno ustvarjanje in pričakovanje praznikov vam želim.

6 comments

  1. Tudi sama se že dolgo spogledujem s tako košarico (mimogrede hvala lepa za nasvet pri ročaju, razcepka bo res zelo olajšala shranjevanje košaric).
    Ti si se spet krasno pripravila na praznike in po izdelkih sodeč ste obe zelo zelo uživale ob ustvarjanju, saj je nastalo veliko čudovitih stvari. čao

  2. Čudovita praznična objava, hvala ti. Tale potiskan papir je resnično dobra ideja, tudi izbrane barve so mi všeč. Voščilnice in košarice v kompletu so enkratne. Lepo da ti je “tamlada” priskočila na pomoč, pripravili sta prelepo praznično presenečenje.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.