ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Orhideje za Abrahamko

Ker se nam v družini zadnje čase res »dogaja«, sem komaj utegnila izdelati voščilnico za drago sorodnico, ki nas je prikupno povabila na slavje ob vstopu med Abrahame. Mož se je tokrat veliko bolje odrezal od mene in pripravil zanjo nekaj rodoslovnega in fotografskega materiala.

Čeprav Slavljenka obožuje vrtnice, sem jaz izbrala zanjo orhideje in sicer iz razloga, ker ne bom nikoli pozabila, kako dolgo je krasil moj dom šopek svežih orhidej, ki mi jih je ona poklonila na najini poroki.

DSC03135

DSC03136

DSC03137

Rdeča barva ni ravno barva orhidej, a je bila uporabljena zato, ker mi je prišlo na uho, da se bo na dekoraciji večera pojavila tudi ta barva.
Uporabila sem šablono za izrezovanje  Marianne design COL1379 za samo orhidejo. Brez voščila in številke žal ne gre. Tudi notranjost sem izdelala, a je žal nisem utegnila poslikati pred izpolnitvijo. Sploh sem voščilnico poslikala šele na zabavi, ker prej nisem utegnila, saj smo morali še po kozje mleko na kmetijo, ki ni bila ravno ob poti, vendar je bilo nujno potrebno za izpeljavo programa, za katerega sta se tokrat potrudila moj mož in njegova sestra, ki je spekla tudi lepo in zelo dobro torto.

DSC03176

Ona je res zadela z vrnicami in to ne kar nekimi vrtnicami. Ideje ne smem razkriti, ker ni moja, mi je pa dovolila objaviti sliko.

Slavljenka pa nas je obdarila s simpatičnimi in izvirnimi ročno izdelanimi darilci:

DSC03075

Paša za oči in usta, vredna, da se pokaže. Naj mi avtorice oprostijo, ker kršim njihove avtorske pravice.

???????????????????????????????

Družinsko drevo, katerega avtor je moj mož:

in nostalgična kanglica za kozje mleko, o katerem je tekla posebna zgodba.

Tukaj je seveda le nekaj tehničnih pripomočkov, s katerimi smo želeli polepšati dan slavljenki. Da je bil dogodek v dobri družbi čudovit, nabit s polno pozitivne energije in dobro glasbo, plesom, utrinki, za katere smo vsi skupaj bogatejši, to pa je druga zgodba, ki bo zapisana v kakšno drugo spominsko knjigo.

3 comments on “Orhideje za Abrahamko

  1. oldpunca
    februar 24, 2015

    Lepo je bilo prebrati tvoj zpis, nabit s pozitivno energijo in poln čudovitih izdelkov. Voščilnica z orhidejami je prekrasna, družinsko drevo neverjetna in v popolnost dodelana in izdelana ideja, ter vse sladkarije, za katere se zdi, da dišijo iz ekrana. 😀

  2. Metuljčica
    februar 24, 2015

    Čudovita voščilnica, orhideje si prelepo izdelala, komaj čakam da poizkusim tudi sama. Uživala sem ob branju tvojega povzetka praznovanja. Družinsko drevo je enkratno, veliko truda je v njem. Darilca za katera se je potrudila slavljenka so pa tista pikica na i, za spomin. Tvoja objava mi je polepšala dan.

  3. Vrtnica
    februar 24, 2015

    Čudovit povzetek in izbrane besede in res pika na i za to slavje. Hvala, ker opaziš lepe stvari in še lepše jih znaš predstaviti. Zraven pa vedno tvoji unikatni izdelki.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on februar 23, 2015 by .
