Projekt praznovanje 60 letnice – 1.del

Nedavno se je dragi sorodnici pripeljala okrogla letnica. Kot članica organizacijskega odbora sem bila med drugim zadolžena tudi za izdelavo dekoracije prireditvenega prostora ter izdelavo nekaterih zadev, ki takšnemu praznovanju pritičejo. Bil je velik izziv, ki smo se ga lotili z vso resnostjo. Pri tem je bilo veliko stvari slavljenki v presenečenje. Sodelovali so njeni najožji in večji del moje družine.

V času priprav smo se veliko družili, sodelovali, izmenjavali ideje, opravljali vsak svoje zadolžitve. Ur nismo seštevali, saj smo pri tem uživali. Nastalo je veliko izdelkov, ki so bili uporabljeni ali pa so krasili dogodek. Nekaj od teh želim prestaviti in ker jih je res veliko,  bom to storila v nekaj delih. Le te bom sestavila po nekih zaokroženih celotah. Fotografij je ogromno in težko je izbrati najboljše. Neugodni pogoji za fotografiranje in obdelava nekaterih slik pa ima žal za posledico njihovo slabšo kvaliteto.

V tem delu prikazujem vabilo gostom, imenkote, moje voščilnice ter scrapbook stran, ki je predstavljala pravzaprav moj podpis pod vso dekoracijo.

1. Vabilo

SAMSUNG DIGITAL CAMERA ???????????????????????

Vabilo razkriva osnovno temo, v kateri smo zapeljali celotno dekoracijo. To je sivka in njeni barvni odtenki. Ni bila izbrana naključno, ampak je v tesni povezavi s slavljenčino navezanostjo na poletje in morje. V tem duhu sta osnovno vabilo izdelali slavljenkina hči in njena prijateljica, moj dodatek pa so izrezane sivke ter slika na kuverti, izdelana s tehniko senčenja. V šopek nisem zavila neparnega števila cvetov, kot velja pravilo, pač pa sem sledila številu 6 – z namenom.

2. Rojstnodnevna voščilnica

???????????????????????

Izrezala in pobarvala sem ogromno število šopkov sivke, ki sem jih natikala vsepovsod, tudi na voščilnico. Krasne misli o meni prekrasni rastlini sem dodala iz knjige Sivka lepo doživetje, izdane pri Založbi kmečki glas.

3. Oči boje lavande

je pesem, ki jo obožuje slavljenka (in jaz), zato je bila v tekstu in notah prenesena na posebno voščilnico, odigrana, zapeta in zaplesana pa je bila večkrat na slavju.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

4. Imenkoti (namizne kartice)

Metuljčica je namizne kartice, namenjene sedežnemu redu, tako simpatično poimenovala, da se je ime prijelo tudi mene.  Le pri izdelavi teh sem merila čas izdelave. Potrebovala sem približno 10 ur, da sem vse izrezala, posenčila, zložila, prilepila. Še dobro, da sem jih naredila nekaj več, ker sem jih kasneje zaradi nekaterih sprememb in novih idej potrebovala dodatne. Ja, kar okrog 60 jih je bilo.

Imenkotom sem vdahnila posebno osebno noto, saj sem misli, iz že omenjene knjige, ki sem jih dodala, skušala nekako uskladiti z osebo, katere ime je na prvi strani imenkota.

5. Podpisna lista in lista za posebne misli slavljenki

Slavljenka je po končani zabavi s seboj odnesla podpise udeleženih gostov in listo z mislimi, ki pa bi bila prav gotovo še bolj zapolnjena, če se nebi “toliko dogajalo” na zabavi, česar se ni smelo zamuditi.

6. Scrapbook

To pa je bilo namesto podpisa pod mojo dekoracijo.

Se nadaljuje.

1 comments

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.