ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Darilo v znamenju moje sivke

Srčna zabava, za katero sem sem prav tako z vsem srcem pripravljala darilo, je za nami. Bilo je nepopisno lepo, zato mi ni žal, da sem se z njim toliko trudila. Sedaj pa še malo pokažem.

Razpokanemu svečniku iz prejšnje objave sem ob bok postavila cvetlični lonček, okrašen z isto tehniko. Vanj sem postavila potaknjenec sivke. Za voščilnico sem idejo črpala kar pri sebi, ko sem podobno izdelala za svojo svakinjo.

DSC01605

Še posebej sem ponosna na tisti del darila, ki je sestavljen iz lastnih pridelkov sivke iz mojega nasada in sicer eteričnega olja, hidrolata, šopka posušene sivke, sivkinih cvetov za čaj, in 3 kose doma izdelanega sivkinega mila, v katerega sem dodala dobršen del svojega eteričnega olja in rožne vode ter jih prav po scrapbookovsko okrancljala. Tudi potaknjenec je mladiček mojih grmičkov sivke.

Celotno zgodbo o moji sivki bom začela pisati na posebnem blogu, ki imam že postavljenega, le malo ga še dodelam, pa vam posredujem link.

Dodala sem nekaj kupljenih izdelkov na temo sivke (čajne svečke, servetki, robčki, ročno izdelanik milnik)

  DSC01603

in jih naložila v posebno košarico, ki sem jo podložila z ustreznim kuhinjskih servetom, dodala  navodila za uporabo sivkinih pripomočkov,

  DSC01606

in na košarico zavezala veliko vijolično pentljo.

DSC01608

10 comments on “Darilo v znamenju moje sivke

  1. Valerija
    april 24, 2016

    Res zelo lepo. Krasno si se potrudila in vse pripravila.

  2. tina z.
    april 24, 2016

    res, tole je en tak lep projekt, poln krasnih stvari – obožujem sivko in to njeno barvo, prava mojstrica si.

  3. ciracara
    april 24, 2016

    Prekrasno si vse pripravila in se zelo potrudila, tudi sama sem velika ljubiteljica sivke. Me pa zanima katero vrsto sivke imaš in kako jo sušiš, da ti ostane take lepe barve kot je v šopku. Lp Zvonka

  4. moi
    april 24, 2016

    Čudovito darilo izdelano s srcem.

  5. Metuljčica
    april 25, 2016

    Kadar pišeš in pokažeš kaj v zvezi s sivko, se mi zdi da je to vedno posebna objava. Ker sem darilo lahko občudovala od blizu lahko povem da je res čudovito, vse usklajeno, pravilno posušeno in vse od a do ž izdelano v nulo!

  6. Renata
    april 25, 2016

    Čudovit komplet. Lepo si vse skupaj pripravila. Barva sivke in razpoke so posebno lepe.

  7. oldpunca
    april 25, 2016

    To pa je darilo, kot se šika. Vanj si vložila tudi delček sebe. Čudovito! 🙂

  8. Lea ustvarja
    april 26, 2016

    To pa je res krasno in dišeče darilo, tudi sama obožujem sivko in jo rada kje uporabim 🙂

  9. Vladka
    april 27, 2016

    Wow, to pa je čudovito in popolno skaldno darilo. Res lepo.

  10. Helena
    maj 24, 2016

    Zelo lepo in uporabno darilo. Vedno znova me presenetiš, kako je vse usklajeno in vse ima svoj namen. Vrhunsko.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on april 24, 2016 by .
