ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Novoletna voščilnica NL 14-6 Blueprint Snowman

Tim Holtz je v kombinaciji s Sizzixom v Kolekciji Alterations izdelal čudovit pripomoček s štampilkami in ujemajočimi se šablonami Snowman Blueprint 659378.  Vsak detajl je mogoče izrezati posebej, kar omogoča nešteto kombinacij zlaganja v 3D učinek.

Jaz sem dodala še TH (Tim Holtz) -ovo snežinko iz Bigz die Winter Wonder, tudi polkrožni izrez je Sizzixov.

??????????????????????

???????????????????????

Na zgornji sliki se lepo vidi 3d efekt, na spodnji pa so vsi pripomočki, razen seveda mašince, rezalne naprave…

Tista zelena napravica je nujno potrebna pri natančnem odtisovanju štampilke na ustrezno mesto in sicer napisa v okvir. Kaj več o tem v kateri od naslednjih objav. Tudi brez črne gume, ki omogoča lepše odtise,nebi mogla več ustvarjati.

???????????????????????

Ker imam dolg seznam prejemnikov NL čestitk, sem tudi na tem vzorcu vajo 10x ponovila. Za vsako voščilnico sem snežaka odtisnila 3x: za podlago s celotnim načrtom, za izrezo celotne figurice za prvo stopnjo in tretjič sem odtisnila brez spodnjega dela za izrez klobuka, rokic, šala in noseka , vse za drugo stopnjo. Izrezala sem tudi napis Snowman, ga posenčila in nalepila na voščilnico na ustrezno mesto. Komplet vsebuje še izrezo za šopek na klobuku, vendar je jaz nisem uporabila.

???????????????????????

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 18, 2013 by .
