Bomboniera z mašno

V mesecu, ko praznujemo ljubezen, je potrebno ustvariti tudi kakšno v njeni barvi. In če poklanjaš darilo ljubljeni ali dragi osebi, s čokolatini ne moreš zgrešiti.

Škatlico s pokrovom in čokolatini sem izdelala s pomočjo seta rezalnih šablon Sizzix Tim Holz 666290 True love, mašno pa s pomočjo 666063 Bowtied colorize. Kar nekaj Valentinovo obarvanih izzivov je botrovalo moji odločitvi, da sem končno prvič uporabila oba seta. Moram priznati, da sem se kar namučila s slaščičarstvom. Me je pa vse skupaj spomnilo na film Čokolada in izziv pri Dream factory, na katerem sem gostovala in pri  katerem sem porabila kar precej čokolade.

Uporabila sem papirje iz Tedija. Za popestritev sem dodala še tri roza polperle. Napis sem izdelala s pripomočki iz seta štampiljk in rezalnih šablon Najlepši par. Ozadje v roza barvi je izrezan s pomočjo pravokotnika s šivi Rayher, ki lepo ustreza 5×7 inch osnovi za voščilnico.

Sodelujem pri:

19 comments

  1. This is a perfect pairing of these two die sets! FANTASTIC! Your attention to detail is amazing. Thank you for playing with us at the Colorful Options Challenge. 🎨🩷🌈Cheers, Makira

  2. Love the chocolate dies that you so prettily decorated and placed in the Valentine box… love. Thanks for sharing your beautiful Vanlentine card with us at Double Trouble. 

  3. Tale rezalna šablona je res tako mega. Vedno me navdušijo izdelki nastali z njeno pomočjo. Čudovito sladko ustvarjanje. Hvala, ker iščeš inspiracije na črko M za nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.