Lonček na pike zate iz srca

Moj načrt je bil slediti dvema izzivoma in sicer na Veseli hiški, kjer bi rade videle voščilnico, izdelano po inspiracije pesmice in pri Simonu, kjer želijo ali hrano ali pijačo. Moj osebni izziv pa je bila izdelava lastnega papirja s pikami na trenutni misiji, da porabim ogromno zalogo embossing prahov. Uporabila sem bleščečega črnega, ki je pri meni že od 2011. Najprej sem s pomočjo naprave za natančno odtisovanje štampiljk in štampiljko za ozadje s pikami odtisnila z VersaMark lepilno blazinico in posula z EP. Iz tega papirja sem izrezala šalčko in žličko ( Marianne design lr0687 – Hot drink).

Osnova za voščilnico je velika (5×7 inch). Obe podlagi sem izrezala z okvirji s šivi Rayher. Manjšo podlago sem obdelala z novo 3D embossing srajčko Sizzix 660049 Tree rings, ki sem jo predhodno pobarvala z valjčkom in DOX-valnut stain-. Pod šalčko sodi čipkast prtiček (Sizzix Doily 661497) pobarvan z DI blazinicami v rdečih in roza tonih. Lonček z vročo čokolado in čokoladnimi penicami nosi sporočilo, izdelano iz čisto novega seta rezalnih šablon RS 437- Mi imamo se fajn. K ljubečemu pogrinjku sodi še dehteči tulipan (Najlepši par). Dodano je še pikčasto srce, ki sem ga izdelala iz lastnega papirja in je ostanek pri izdelavi dveh voščilnic, ki še prideta na moj blog.

Veliko pripomočkov je uporabljenih, a dimenzija je odlika te voščilnice. Zanimivo je, da sem pri izdelavi dobivala ideje, kaj bi vse dodala in za vsako sem imela pripomoček- nekaj novega ali nekaj starega. Tako je res lepo ustvarjati, še kaos na ustvarjalnih površinah (pri meni so to kar kuhinjski pult im miza), ki nastane pri tem, mi je všeč. Sinu, ki je kuhal, sem pustila le pol metra prostora. Pa je uspelo obema: jaz sem naredila voščilnico, on pa zelo okusno kosilo, začenši z zelenjavno juhico. Tudi na njegovem delu pulta je nastal velik kaos, a jaz sem z veseljem pospravila še za njim.

Shopping Our Stash – #489 – Love is in the Air
Dar & Diane’s Double D Challenge Blog – Theme: Love (Inspiration Photo)
Fab n Funky – New beginnings -Love
Blog BadgeShopping Our Stash Weekly Challenge Blog

17 comments

  1. Fantastic!! Love all the polkadots!! Way to go shopping your stash!! Thanks for playing along with our “love is in the air” challenge over at Shopping Our Stash!! -Deb Horst, DT #SOS489

  2. Včasih si presenečen kako lep papir lahko izdelaš sam oz. ga pobarvaš, potiskaš… z različnimi tehnikami. Le čas in voljo si moraš vzeti. Ti si to vrhunsko pokazala. Všeč mi je tvoj izdelek.

  3. Oh, I love all your die cut elements, and that textured background is fabulous!! Lots of wonderful work here and great take on the challenge. Thanks for playing along with us over at Can You Handle the Pressure. Hope we see you back again soon!
    Judy~ DD DT

  4. Kako krasen lonček na pike, tako da kar zadiši po sladki vroči čokoladi s penicami. Lepo, da sta s sinom vsak na svojem delu pulta ustvarjala in pričarala dobrote za v lonček na pike.
    Hvala za krasno inspiracijo in obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

  5. A big feel of love is emanating from this beautiful and delicious card! Thank you so much for all the amazing creations you submitted to our Dream Factory challenge this month! Rosi x

  6. LOVE everything about this card!!! The fun background, the polka dot cup and the sentiment. Thanks for playing with us at Cupcake Inspirations Challenge.

    Nora
    CIC DT

  7. Omamen vonj iz tvojega lončka na pike se širi vse do mene. Priznam, da bi sedaj prijalo kaj takega. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.