Razposajena božična zvezda škratinja

Pri meni je že precej gnomastično. Še božična zvezda se je oblekla v škratja oblačila in takole razposajeno zaplesala na voščilnici po skici 52CCT. Naj mi na tem mestu oprostijo vsi, ki jih moti, da sem tako popačila ime, ampak kot sem že napisala, nisem prepričana, kako bi bil sploh čisto pravi prevod za gnom-a.

Na mizi sem imela dva seta rezalnih šablon in sicer za božično zvezdo in za gnomčka. In čisto slučajno se je pri drugem setu en par čeveljcev pomaknil k zvezdi ter mi pripeljal idejo, da jo v celoti oblečem v gnomčkov kostum: čeveljce na zelene liste, rokavičke na dva rdeča lista, ter obrazek s kapico na zgornji cvetni list. Čisto vse se ujema. Razposajeni lik sem postavila pred zlat okvir (Crealies), dodala napis Najlepšega para, ter drobno snežinko (Sizzix), ki mora biti tam, če se držim skice. Barvala sem z copici.

Škratinja božična zvezda pa vas vabi k sodelovanju na mojem prazničnem izzivu 2022.

Sodelujem:

613 Avenue – AG
Scrapping 4 Fun Challenge – # 219 Christmas
Vesela hiška #37-prazniki
Jingle Belles Challenge – # Last-minute holiday cards
Most magical time of the year challenge-3-most-magical-florals
Fab ‘n’ Funky #562 – Die Cuts  and Embossing Only

13 comments

  1. Magda, božična zvezda kot škrat je ideja da jo vikaš 😍. Hvala za idejo, upam da jo posodiš 😉. Super si sledila skici in naredila svetovno voščilnico 😎.

  2. Kako super si to izdelala. Navdušena sem nad tvojim škratkom. Hvala, da si se pridružila našemu prazničnemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

  3. Ooo, kako lepo se ti je tole ponesreči premaknilo, saj se je rodil krasen škratek, ki zgleda prav navihano. Fantastična inaspiracija. S pravo lepotico si okrasila galerijo Vesele hiške. Pozdrav Janja DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.