Z božično voščilnico z darilnim trakom gostujem pri Christmas 24 Challenge

Moja hitrost pri izdelavi je bila tokrat na preizkušnji. Pri Christmas 24 CB so me, posledično izboru moje voščilnice  v oktobru, povabili k sodelovanju na njihovem novem letošnjem 42. mesečnem izzivu, na katerem lahko sodelujete z božičnimi voščilnicami. Časa pa sem imela le en dan, oziroma nekaj ur na dan pred začetkom izziva. Uporaba darilnega traku je zahteva njihovega novega izziva. Po barvo, postavitev in tehnike pa sem se v naglici zatekla po ideje na druge izzive. Rdeče bela (ta izziv sem žal zamudila), karo vzorec, pa skica in tehnika so mi pomagali sestaviti naslednjo voščilnico.

 

Glavni motiv – jelenček je izdelan s tehniko stamp kissing (izziv pri 52CCT) in sicer sem iz štampiljke z jelenčkom iz križcev (Urban stamps – PMA907179 Christmas in the Country – Stag), ki sem jo potapkala z blazinico DI -fired brick- odvzela barvo v vzorcu kara, tako, da sem čez prvo, pobarvano štampiljko odtisnila čisto blazinico TH Perfect plaid CMS383. Tam, kjer je na končnem izdelku temnejši karo, so na sami štampiljki vdolbine. Sem kar malo preizkušala, da sem ugotovila efekte obeh štampiljk. Vsi poskusi poljubljanja pa so zanimivi in bodo uporabljeni – enkrat, ko bo čas.

Za izrez kvadrata z jelenom in njegovo okvirjanje sem uporabila dva okvirja iz Sizzixovih setov 657465 in 662602. Napis joy je iz seta 662581. Izrezala sem ga iz belega papirja in rdečega, ter ju malo zamaknila pri lepljenju na zastavico, da sem dobila dodatni učinek.

Za podlago sem uporabila isto štampiljko za ozadje s karom, kot pri izdelavi jelena. Naprava za odtisovanje TH mi je omogočila res močan in čist odtis. Čez sem zavezala rdeč trak iz organze in sicer dvoslojno. Mašnice so moja specialiteta, pa jih zadnje čase čisto premalo delam, zato sem hvaležna tako izzivu, kjer gostujem in skici pri Atlantic, da sta me vzpodbudila k vnovični izdelavi.  Rdeči sekvenčki so zahteva skice.

Sodelujem:

Christmas 24 -42 Add some ribbon
52CCT - 44- Kissing
Allsort -stamp
Atlantic Hearts Sketch - 449 skica
Krafty Chicks - 587 All Occasion
Double D- JOY
Inkspirational - 253 plaid
Scrapping4fun Winter/Christmas (I am GD)
Sweet stampers -62 Christmas
613 Avenue Create – ATG
Try IT on Teusday - Winter Wonderland
TTCRD - 30. nov
Crafting Heppinies -118- AG
CCAYR - dec -X,Y,Z- Xmas
Mix IT UP - 56 AG -
LTC -65 AG-
MLC -41 AG-
MTC - 43- Christmas card
12 Month - 84 AG Christmas

21 comments

  1. Hello,
    What a lovely card.
    Thank you for sharing your card crafting skills with us at the ATG challenge for Through the Craft Room Door. TTCRD.blogspot.com
    I look forward to seeing many more of your challenges.
    With kind regards
    Sue TTCRD DT

  2. Love your monochrome card! Perfect colors for the holidays. Thanks so much for playing with us at Make the Cards Challenge!

  3. English
    What a festive card. Even with the time constraints, the card looks really wonderful. I love the kissing technique that you used on your deer–it really makes your card look extra special. (I apologize if this translation is not great as I am using Google Translate.)
    Thank you for joining us at the Atlantic Hearts Sketch Challenge.
    Anna, Design Team
    Slovenian
    Kakšna praznična voščilnica. Tudi s časovno omejitvami je voščilnica videti res čudovita. Všeč mi je tehnika poljubljanja, ki si jo uporabil na srnjadi. (Opravičujem se, če ta prevod ni velik, saj uporabljam Google Translate.) Hvala, da ste se nam pridružili na Atlantic Hearts Sketch Challenge. Anna, oblikovalska ekipa

  4. I love this, I love the reindeer you used and the colours, very pretty! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.