Klarin ples s Hrestačem v rjavem

Voščilnica, ki je pred vami, je rezultat proučevanja oz. uporabe pripomočkov iz seta The Nutcracker Collection –CC SSBOX-NUTCRACKE. Izbrala sem le eno barvo, tako, ki jo pričakujejo v Veseli hiški, sem pa uporabila veliko tehnik. V setu so za izdelavo takšne voščilnice na voljo: 3 stencil šablone za izdelavo zaves in postelje, embosing srajčka, ki vse to še posebej poudari, štampiljke za Klaro s Hrestačem, Drosselmeyerjevo uro in napis ter ujemajoče rezalne šablone. Moj prispevek je senčenje preko stencilov in barvanje s Copici.  Ozadje s toplim domačim okoljem sem pred embosiranjem s srajčko izrezala s Tininim pravokotnikom s šivi, ki pa se žal po embosiranju v srajčki malo izgubijo.  S prvim poskusom sem kar zadovoljna. V prejšnjih objavah sem prikazala že Hrestača, mišjega kralja, sladkorno vilo iz istega seta. Pa še nisem zaključila z vsemi liki. V setu je tudi lepo število osnov s kuvertami različnih dimenzij, tako, da je za tole voščilnico uporabljen tudi en komplet le teh. Verjetno mi bo Valerija, ki ima isti komplet, potrdila, da ga je lepo imeti. Posebno draž predstavljajo tudi priloženi brezbarvni in vzorčni papirji. Ti še pridejo na vrsto.

Vse navedeno ni reklama za nakup seta, ampak želja, da vas popeljem v svet čudovite pravljice in prikažem ključne besede za sodelovanje v mojem izzivu (Klara, ki je tudi tu baletka, Hrestač kot igrača, ura…. vse to v na ozadju z zavesami in posteljo, v kateri se sanjajo čudovite sanje). Klara je svojega Hrestača potegnila iz svoje omare igrač in z njim prešerno zaplesala.

V moji – Klarini omari pa je še dovolj prostora za vaše izdelke.

Sodelujem:
Najlepši par- Galerija meseca novembra -razne rezalne šabl. NP 

Bastel Traum – 106 Christmas 

LTCCB #64 – November Anything Goes 

MLCCB #40 – November Anything Christmas Goes 

LTSCB #151 – Anything Goes 

MIUCB #55 – Anything Goes + 3-D Project 

Krafty Chicks 584 - Stamp 

Winter Wonderland -Candy Canes and/or For a Child 

Peace on earth Christmas - #3

Vesela hiška - rjava kot medved

Make The Cards Challenge - #40 Include the colour Orange

Inkspirational:  Word Prompt-Cheer

My time to craft - Vintage

Try it on Tuesday: It's all about time

613 Avenue Create - ATG w/option 

19 comments

  1. I love this. What a sweet take on the Nutcracker. And it works for our Time challenge at Try It On Tuesday. Thanks so much for sharing this with us. Hugs-Erika

  2. Ko sem videla ta komplet je bila prva asociacija….evo…naročil so ga točno za Magdo….Ow jaaaa….velik bo vzdihovanja na tvojem novoletnem blogu….nono…tisti, ki te spremlja ve, na kaj sem mislila!!!! Izredno lepa je!!!!

  3. Magda, kako lepo si opremila Klarino sobo. Fantastična in čarobna voščilnica. Meni kar ne uspe odpreti te škatle. Upam, da čimprej najdem čas in inspiracijo.
    Hvala, da sodeluješ v našem izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

  4. How beautiful this is! I looked at the kit… it’s amazing! The Nutcracker music transports me. Such a beautiful ballet which I’ve had the pleasure of seeing on stage. Your card brings back fond memories. Thank you so much for sharing with us at Peace on Earth!

  5. So happy to see your entry at My Time To Craft Christmas.
    We love to see everyone’s work.
    Good luck, do come back again!
    Hugs, Jackie DT member x

  6. Ta komplet pa so verjetno delali z mislijo nate 🙂 Magda, zopet si naredila voščilnico, ki prebudi lepe občutke in najraje bi kar zaplesala. Hvala za spodbudo na mojem blogu, da sem v Klarino omaro “obesila” mojo prvo voščilnico 🙂

  7. Magda, fantastična voščilnica ! Kako si lahko le z rjavo barvo, a v več odtenkih ustvarila tako čudovito podobo? Ja, če si prava ustvarjalna mojstrica, seveda uspe! Hvala za obisk v Veseli hiški in naj se te sreča dotakne, tako ali drugače. Objemček, pošiljam, Veana R.DT

  8. Se popolnoma strinjam z ostalimi, tale paket ustvarjalnih dobrotic je kot nalašč zate. in z vsebino nas res krasno popelješ med vse dele zgodbe. Tako tudi tokrat, ko si krasno izdelal Klarino sobo. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.