Tresočka s pavs papirjem in gugalnim konjičkom

Zasledovala sem več ciljev:

izdelati 7. domačo nalogo za MŠPU in biti na tekočem (izrez s tresočko); zadostiti zahtevi na aktualnem izzivu pri Craftalnici, zato sem namesto folije tesočki dodala pavs papir; Ker mi je všeč ta mlečni izgled, rahlo skrivnosten, sem pavs papir uporabila tudi za snežinke in napis. Kot glavno zahtevo pa sem si zadala, da uporabim enega izmed likov iz pravljice Hrestač. Gugalni konjiček je ena izmed igrač, ki so čakale Klaro in Fritza pod bogato okrašeno smrečico. In v mojem kompletu –CC SSBOX-NUTCRACKE, ki sem si ga privoščila kot zgodnje darilo v Rayherju, vsebuje krasen komplet štampiljke in ujemajoče izreze.

Pri postavitvi sem sledila trenutnemu izzivu – skici na 52CCT, modra barva in glavni motiv pa ustrezata tudi tematiki  – fantki pri Allsort. Okvirji na čestitki so izdelani s pomočjo seta izrez NP Vesela pošta, tresočka pa je izrezana s tagecem iz njihovega seta Amerikanka. Sam okvir za tresočko sem izdelala najprej s celim tagom, nato izrezala 5 slojev z vstavljenim pravokotnikom, da sem dobila odprtino, potem sem dodala celoten tag iz pavs papirja in zaključila še z eno plastjo okvirja.

Bleščice v tresočki se bolj slabo vidijo, ampak to je bil namen, vendar pa odlično ropotajo. Na ozadje tresočke sem tri snežinke kar zalepila, da se tudi pri pokončni postavitvi voščilnice vidi lepo ozadje. Konjiček je nalepljen 3D. Napis Srčno, sledi zahtevi na skici in je izdelan s Tinino rezalno šablono.

Igrače so torej nepogrešljive na mojem izzivu, zato vabljene, da katero dodate v Klarino omaro mojega izziva Hrestač.

Sodelujem:

MŠPU 9/21- 7- izreza s tresočko

Najlepši par- Galerija meseca novembra -razne rezalne šablone Najlepšega para

Bastel Traum – 106 Christmas

LTCCB #64 – November Anything Goes

MLCCB #40 – November Anything Christmas Goes

LTSCB #151 – Anything Goes

MIUCB #55 – Anything Goes + 3-D Project

CCAYR: NOVEMBER Challenge-Something that starts with U, V and/or W -winter

Craftalnica 298 - Pavs papir

Allsort – 649 – From boys to Man 

52CCT 41-21 - Skica

Simon Says: Any Holiday Occasion

Scrapping4fun- 204 – rectangles

ABC Christmas challenge - W is for whimsical

Crafty Animals - 56

Crafty Chicks 584 - Stamp

Winter Wonderland -Candy Canes and/or For a Child

Peace on earth Christmas - #3

			

18 comments

  1. Beautiful Christmas design. Thanks for sharing with us at POE Christmas Challenge Blog. We hope you will inspire us with more of your creations.
    Kathy
    POE DT

  2. Magda, tvoja voščilnica z gugalnim konjičkom je fantastična. Super tudi uporaba paus papirja. Hvala, da sodeluješ v CRAFT-alnici, kjer sem gostja tokratnega izziva. Veliko sreče. Valerija

  3. Awww, how sweet this card is! I love the little horse and all the lovely details! The snowflakes are so cute too!! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

  4. Beautiful card!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a happy crafting day!! Stay safe and healthy!!
    *Sorry for being so late commenting but please know that I have checked out your project and appreciate you entering my challenge!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.