Voščilnica s tagom – tresočka

Izziv na 52CCT me je vzpodbudil, da sem ponovila vajo izdelave velikanskega taga, ki smo ga izdelovale na Artovih božičnih delavnicah S Simono Podlesnik. Uporabila sem eno izmed treh oblik iz seta Docrafts – Jumbo gift tags. Malo manj sem ga okrasila, kot na delavnici. Ker na izzivu želijo imeti tag na voščilnici, sem ga jaz prilepila na belo osnovo za voščilnico v velikosti A5, ker je tag res velik.

Tag je v bistvu tresočka, tako, da sem za izdelavo uporabila dve plasti. Na zgornjem sem izrezala krog, ki sem ga uporabila za hribček v notranjosti taga, samo odprtino pa sem ozaljšala z okvirjem, izdelanim s pomočjo dveh krogov. Notranjost tresočke krasijo polarni sij in prikupnne živalice, odtisnjene s štampiljkami Jane Beljo, in izrezane na roko ter barvane z alkoholnimi markerji. Smrečice, zvezdice in snežinke so Sizzixove. Veliko je bilo senčenja z zeleno in modro blazinico. Napis je od Najlepšega para. Tresočka pa mora imeti tudi ogromno količino sekvenčkov in drugega polnila. Pa seveda tudi nekaj kamenčkov, da ustreza izzivu, kjer je ključna beseda diamonds.

Pravi blišč bisernega papirja, ki sem ga uporabila za nekatere dodatke, je viden samo pri nekaterih pogojih fotografiranja.

Lepim v:

februarsko galerijo Najlepšega para, saj sem ustvarjala z njihovimi štampiljkami

52CCT-6-21- February Theme Challenge – Tag on card

Christmas 24 – Challenge #028  – Cute Animals

ABC Christmas – pod črko D-Diamonds.

Merry Little Christmas – Challenge #31 – February Anything Christmas goes

Christmas Craft All Year Round – FEBRUARY Challenge-Something that starts with C and/or D  D kot Dear

Crafty Friends Challenge #149 – Animals or Birds

Crafty Animals – #47 Always Anything Goes but Must include an Animal.

TTCRD- Anything Goes Challenge February 23th 2021

 

14 comments

  1. Absolutely stunning! I love the pretty tag and the gorgeous colours in the sky. Your cute animals are adorable. Great work. Thanks so much for playing along with our Cute Animals challenge at Christmas 24. Deborah, DT.

  2. What a great graphic design! I love the aurora boreal is sky treatment! Thanks so much for joining us at the Merry Little Christmas Challenge Blog!
    Rachelle DT : )

  3. Gorgeous card, love the background..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR…[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

  4. This is brilliant. Your design is stunning and such a great idea to turn it into a shaker card.
    Thank you for joining us at TTCRD this week.
    Hugs Sheryl DT member. Xx

  5. Another beautiful Christmas card, this one is super cute.I think I love this one the most. Thank you for joining in our C and D challenge at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.