Izziv pri ArtMBR junij 2020-POMLAD in POLETJE in/ali mixed media

Najlepša hvala za sodelovanje na mojem majskem izzivu. Neizmerno sem vesela vsake kreacije posebej, ki ste jo postavile na ogled tudi pri meni. Žal v tem mesecu ni bilo časa za zahvale v obliki komentarja, saj sem ves prosti čas uporabila na svojih vrtičkih in nasadih. Vesela sem, da mi je dan tisti košček zemlje, ki pa daje le, če ga obdeluješ. In meni je bilo letos dano, da mi je zemljica že sem ogromno tudi vrnila. Tako imam pripravljene že kar nekaj zloge domačih pridelkov.

Če mi ne zamerite, da sem tako malo z vami in boste ustvarjale, pa vas vabim v moj junijski izziv.

Vaše izdelke bom nestrpno čakala na naslednji povezavi:

Galerija vaših izdelkov

Klikni za ogled ali za dodajanje

Sama tokrat kažem čopič v mixed media tehniki, ki je nastal še v času, ko sem bila zaradi korone doma.

Izdelek je nastal kot prezentacija mixed medie sinu, ki je pri tem ustvaril kreacijo s starimi kuhinjskimi pripomočki. Oba sva bila navdušena. Glavno vlogo pa so odigrali čudoviti voski.

1 comments

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.