Izziv pri ArtMBR maj 2020-POMLAD in/ali Barve sivke in /ali Ostani doma

Spet je mesec naokoli in čas za nov izziv, ki pa ne prinaša veliko novosti. Še vedno je pomlad in še vedno moramo biti doma, tako, da ti dve temi ostajata. Dodatna tema pa je Sivka in vse v barvi sivke, ki smo se je dotaknile z Ne-Jo že prejšnji mesec in ker saj sem jaz z eno nogo že na polju med mojimi sivkami.

Vabim vas, da svoje izdelke, ki jih ustvarite na zgornje teme, pokažete tudi v moji galeriji. Naj domišljija ne pozna meja.

Vaše izdelke bom nestrpno čakala na naslednji povezavi, do te objave pa pridete tudi, če kliknete sličico čisto na vrhu desnega traku mojega bloga:

Galerija vaših izdelkov

Klikni za ogled ali za dodajanje

Rubrika “Jaz tebi, ti meni inspiracija” (kratko: “Jaz tebi, ti meni”)

Tokrat sem k sodelovanju povabila Darjo – sestrično mojo zlato, ki ustvarja pod krili Metuljčice in brez katere si ne morem predstavljati svojega ustvarjanja zadnjih deset let. Med nama neprestano letijo signali medsebojnega ustvarjalnega vzpodbujanja in inspiracij. In velikokrat je izrečeno: “Midve sva si pa res v žlahti”. Žal je med nama malo preveč km, da ne moreva več tiščati skupaj, saj sva v ustvarjalnem tandemu najboljši. Naključje je hotelo, da sva se pred kratkim skupaj udeležili povabila na čaj v Veselo hiško, kjer sva se obe tudi predstavili. In če omenim vsakoletni Veselodecemberski izziv, potem vam je gotovo jasno, o kom govorim. Njene čudovite izdelke si oglejte na njenem blogu Metuljčica ustvarja.

Ker sem trenutno v mixed media vodah, ni bilo težko izbrati njenega izdelka, ki me je inspiriral za najino tokratno skupno ustvarjanje. Obe sva se učili pri isti učiteljici Ani Dabrowski v okviru Artovih ustvarjalnih delavnic. Jaz sem se v živo srečala s svetovno znano ustvarjalko, poznano pod imenom Finnabair, letos. Darja pa je z njo ustvarjala že leta 2014, ko je izdelala tole čudovito platno, ki ga je objavila tukaj.  Jaz pa sem dodala še sliko, ki sem jo snela iz Artovega FB, kjer se platno vidi tudi ob drugačni osvetlitvi. Verjetno vam je poznano, kako različne učinke nam daj različni pogoji fotografiranja.

Darjinemu platnu sem delno sledila v postvitvi. Namesto prikupne Sissi, v katero se je prelevila v tem letu (mimogrede: ona si je v svojem življenju nadela že nešteto prikupnih kostimov, tako za pustne priložnosti, kot za druge priložnosti ob raznih praznovanjih. In verjamite, vse ji paše, saj ima krasen stil in stas), pri meni nastopa kdo drug kot metulčica, ki sem jo sestavila iz različnih elementov iz fimo mase, narejenih s pomočjo kalupov Prima marketing. Tako Sissi, kot moja metuljčica, nosita krono.

Moj mixed media izdelek sem imenovala Let metuljev, saj jih je na platnu več in sicer v živahnem preletavanju  pomladnega cvetja. Ker Darji niso všeč zobniki in vijaki, ki jih jaz tako rada uporabljam, sem dodala res obilico cvetja in meni tako ljubih polkamemnčkov- pebbles, ki skupaj s čipko in raznimi pastami tvorijo tudi pokončne linije, ki sem jih skušala posnemati. Ina barvala sem z akrilnimi barvami v barvah sivke.

Meni je všeč, kaj pa tebi Metuljčica Darja?

In kako sem jaz inspirirala Metuljčico ali bombonček moje objave:

Tudi Darja si je za najino sodelovanje vzela precej časa. Ustvarila je en čudovit sivkin album:

Že napovednik obeta nekaj izjemnega. Sedaj pa pojdimo skupaj pogledati, kaj lepega še skriva notranjost albuma in kako je usvarjala, v njeno objavo. Po mojem nas ne bo pustila razočarane.

In na koncu še sprehod po mojem novem platnu, ki sem ga takole razdelila na tri dele, ki zame predstavljajo vsak poseben fokus point:

V tem mesecu je nekaj drugih projektov izpodrinilo moj namen ustvariti  poseben izdelek na temo Sivke, zato sem platno, namenjeno rubriki Jaz tebi ti meni inspiracija, ustvarjala tudi v duhu mojega majskega izziva. Verjemite, veliko časa je bilo potrebnega, ampak jaz sem neizmerno uživala in pri tem platnu spet pridobila nekaj dragocenih izkušenj pri uporabi materiala za mixed media tehniko, ki me je čisto posrkala vase.

V inspiracijo pokažem mojo živo sivko v vrhuncu cvetenja  v preteklem letu:

In čisto za konec en veliki HVALA za vse vaše prispevke v preteklih izzivih in še en večji OPROSTI, ker še vedno nisem izvedla ustreznega zaključka. Toliko lepih izdelkov se nabira, da sem enostavno zablokirala ob izzivu izbrati najlepše. Kako bi  mi prišel prav kakšen pomočnik. Zato sem se odločila za eno bolj enostavno rešitev, ki pa je že v pripravi, upam, da mi jo uspe dokončati čez praznike, glede na vremensko napoved. Upam, pa da tako kot meni, tudi vam v prvi vrsti največ pomeni ustvarjalno druženje, ki ga preko izzivov ustvarjamo.

6 comments

  1. Hvala za nov izziv in prav tako en velik hvala za prikazano umetnino. Ob tvojih mixed media projektih ostajam brez besed. Navdušena sem ob vseh detajlih, materialih in barvah… Bravo! Tvoja sestrična je pa tudi umetnica brez primere. Res sta pravi tandem.
    Vse dobro!

  2. Obe z Darjo se znajdeta v mixed media tehniki. Pa naj uporabljata zobnike in vijake ali pa rožice in metuljčke 🙂 Prava mojstrovina je tvoje platno in v teh krasnih sivkinih barvah je prava paša za oči.
    Vauuu, kakšen dišeč nasad imaš doma.

  3. vau, kakšne lepe inspiracije, res sta v žlahti :)). vsi ti detajli, barve, postavitve …prekrasno.
    darjo poznam tudi v živo in vem, da je res ena prava metuljčica, prav tako iz tebe preko bloga sije ena sama ustvarjalnost, se mi zdi, da imaš kar čarobne roke – vse ti uspe, česar se lotiš.

  4. Magda, fantastično inspiracijo si našla pri Darji in ona ti je tako lepo odgovorila s projektom sivka – WAW, vidve se res noro dobro dopolnjujeta :)! Hvala, ker spet lahko sodelujemo v tvoji galeriji :).

  5. Seveda mi je všeč, kaj samo všeč, navdušena sem do neba! Tale objava mi je dala krila. Res si mojstrica mix media tehnike in tisto zgoraj o čarobnih rokah res drži. Hvala ti tudi zato, da tako lepo združuješ ustvarjalnost s svojimi izzivi.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.