Merry moose- veseli los

Tale simpatičen los, izdelan s pomočjo Sizzixovega seta rezalnih šablon 663103 – Merry moos, je kombinacija nekaj videnih voščilnic na spletu. Uprabila sem še naslednje Sizzixove pripomočke: 662426, 662419, 663074 in rezalni šabloni Najlepšega para Čez hribe in doline TZB 141 in Pravokotniki s šivi.

Delček ustvarjalnega postopka – izdelava ozadja:

S svojim izdelkom sodelujem na:

izzivu Praznično vzdušje pri novozgrajeni Veseli hiški,

Galeriji Najlepšega para

Vabljene k sodelovanju na mojem izzivu Adventna pravljica tule.

Navodila za sodelovanje sem malo dopolnila, da vam bo lažje. Ne glede na to, v katerem tednu bom dodala dodatne namige, lahko s tem namigom sodelujete skozi ves mesec, v katerem traja moj izziv. Število ni omejeno. Ni pomembno na kašnem projektu uporabite namig (na voščilnici ali na drugem projektu).

Vesela bom, če v svoji objavi navedete, da sodelujete pri meni in naredite tudi povezavo na moj blog.

Na drugo adventno nedeljo pa bom ob objavi naštela vse namige, da vam bo lažje.

8 comments

  1. Kako je pa ta voščilnica prikupna! Navdušena do lune in nazaj. 🙂 Čudovito ozadje si izdelala. Hvala, ker si se tudi z losom pridružila izzivu v Veseli hiški. Sonja, DT

  2. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je ozadje inte drobne snežikne, ki pričarajo pravo zimsko vzdušje. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Janja DT

  3. Tvoja voščilnica je fenomenalna ! Kar nasmeh se mi je prikradel na obraz. Los je tako simpatičen, a dotik tvoje ustvarjalnosti na ozadju in dodatkih je odličen. Hvala, da sodeluješ na našem Izzivu v Veseli Hiški.
    Lepe praznike. Veana R.-DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.