Velikonočne voščilnice v mešani tehniki

Pomlad prihaja, z njo pa Velika noč. Imam narejenih že kar zajeten kupček voščilnic in nekaj dekorativnih izdelkov v barvi in z materiali, ki sem jih predstavila v prejšnji objavi. Tokrat objavljam voščilnice, ki sem jih naredila pravzaprav zadnje in ker so bile ravno na mizi sem jih kar poslikala.

Maredila sem devet enakih osnov iz jute, ki sem jo s strojem z različnimi šivi prišila na po robovih scefrano in posenčeno belo podlago. Potem sem si dala duška z raznim packanjem in nanašanjem strukturne paste  preko plastične šablone, mini perlic v gelu. Lanskega novembra sem se udeležila delavnice Dorote Kopec, kjer smo na podoben način izdelale album. In ker sem tudi v letošnjem kreativnem tednu pri Artu prijavljena na njene delavnice, sem se malo pripravila. Natrgan papir iz stare knjige je v Poljščini, ker mi je ostal en list papirja od delavnice za dokončanje albuma. In ker je tema letošnje delavnice meni ljuba sivka, sem posegla po njej. Pozoren pogled ponudi tudi dodatke iz scrapinieca, nad katerim me je navdušila prav Dorota.

dsc07199 dsc07200

Košarica še iz eko papirja in bel zajček, ter nekaj drugačnih izrez.

dsc07207

Ker je izreza za sivko izdelala Tina Baša, voščilnico lepim na Galerijo meseca marca pri Najlepšem paru.

Čudovito dvoplastno jajčko iz scrapinieca sem okrasila s papirnatimi rožicami, izdelanimi s pomočjo šablone Marianne design. Istega proizvajalca so tudi uporabljene šablone za listje svrlice.

dsc07196 dsc07210

Naslednjič bom pokazala kakšne jajčke sem izdelala v enaki tehniki.

 

11 comments

  1. Osnove sem videla že vnaprej, a zdaj ko si dodala še košarice in skrbno izbrane dodatke, kot znaš le ti, so prekrasne.

  2. Zelo zelo lepo in v meni ljubi barvni kombianciji, kar tako veš 🙂 Krasno si skombinirala vse izreze io dodatke in nasatli so res lepi izdelki z naravnim izgledom zaradi jute.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.