Retiform tehnika v zelenem

Na 52 CCT imajo izziv na kvadrat in nisem in nisem našla volje, da se lotim te meni nepoznane tehnike. Pa sem vendarle pogledala njihov video in v zadnjem trenutku izdelala tole voščilnico. Gre za tehniko, kjer si s pomočjo maskiranja in senčenja izdelaš mrežo in znotraj posameznih sekcij poljubno štempljaš. Nekako se mi je zazdelo, da bi izdelala izrazitejšo mrežo, pa so mi bile potem preveč močni prehodi in sem jih malo omilila z izdelavo belega šiva z belim gel pisalom. Uporabila sem DI evergreen bough blazinico in različne štampiljke: Tim Holtzov plaid, darilca in bunčice od Janes Doodles, božična voščila v različnih jezikih od Viva decor – same stare pripomočke. Tehniko retiform sem uporabila kot ozadje, ki pa sem ga popestrila le z odebeljenim izrezom prazničnega voščila od Najlepšega para.

Moje nočno fotografiranjene ne zmore lepše fotke mojega prvega poskusa. No nekako mi je še kar zanimiva tehnika, čeprav je kar nekaj packanja.


Še dnevno poziranje:

Sodelujem pri:

Krafty Chicks – #705 – Anything Goes
The Sisterhood of Crafters – Dots and/or Stripes
Shopping Our Stash – #516 – It’s Not Easy Being Green

4 comments

  1. What a unique Christmas card! The circular collage look with the sentiment in the center makes an impact! Thanks for including the plaid for MTTCC! –Becca

  2. So very creative…especially love the plaid!! Way to go shopping your stash for our “it’s not easy being green” challenge!! So glad you joined the fun and play along with us at Shopping Our Stash. Deb Horst, DT #SOS516

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.