Vejica božjega lesa – Vroče embosiranje

V vikendu, ki nam je postregel s čudovito snežno preobleko, sem se udeležila Ustvarjalne akademije Darilnice Klavdija in sicer Poglavja 6: Vse o vročem ebosiranju. Čeprav s to tehniko že dolgo ustvarjam voščilnice, sem izvedela nekaj meni novih trikov in nasvetov. Dosežen pa je bili tudi cilj, da po dolgem času spet malo premešam svoje prahce, ki jih imam v izobilju. Pa še malo lažje bom dočakala Tinine spomladanske novosti.

Če je domača naloga točke 6.3. 21-22-30 ABC o vročem embosiranju pregled pripomočkov, ki so za to tehniko potrebni, potem je naloga opravljena, imam vse potrebno, bi imela še kakšno drobtinico, a če zasledujem cilj  zmanjšanja prevelike domače zaloge, ne gredo niti na seznam želja. Vsekakor pa sem po tej šolski uri bogatejša za nekaj nasvetov uporabnih pri delu.

V roke sem po dolgem času prijela staro veliko gumijasto štampiljko na lesu z motivom božjega lesa (Personal Impressions P31 R wooden rubber stamp), ki ustreza aktualnemu izzivu pri My Time to craft Christmas – MTTCC: Holly and Berries. Na začetku mojega ustvarjanja sem kupovala takšne štampiljke, sedaj so bolj popularne prozorne brez podlage. Vendar so te lesene izredno natančne in tudi sicer zelo kvalitetno izdelane, tako, da niti ni potrebno večkratno odtisevanje, ki je s kakšno napravo za natančno odtisovanje tudi nemogoče.  Pride pa zelo prav pri takšnih štampiljkah naprava za pozicioniranje – Inkadinkado Stamp-A-Ma-Jig Stamp Positioner

Spodaj prikazane voščilnice so domače naloge za točke:

6.3. 21-22-32 Vroče embosiranje napisa in velike štampiljke

 6.5. 21-22-34 Vroče embosiranje in akvarelno barvanje

Štampiljko sem namazala z ustrezno lepilno blazinico in odtisnila na bel gladek papir ter posula zlat Rangerjev embosing prah in ga stopila z grelno napravo.  Na prvi voščilnici sem barvala z alkoholnimi flumastri. Za napis sem uporabila zlato folijo in Rezalno šablono Najlepšega para.

Zakaj pa ne bi bila ena kar CAS varianta? Krasi jo le podlaga, izdelana s čudovitim okvirjem Najlepšega para. Fotografiranje bele barve pa sicer ne sodi v CAS tehniko.

Pri izdelavi naslednje voščilnice sem uporabila embosing prah, ki je bil verjetno moj čisto prvi prahec in sicer kupljen v trgovini Memories v Celju, kjer sem prvič v živo videla in nakupovala pripomočke za scrapbooking. Grob zeleno moder Rangerjev embossing prah Antiquittes verdigris. To je prahec, pri katerem se v kontejnerčku vidi, da sem ga uporabljala, vsi ostali so še skoraj polni. To tudi iz razloga, ker se tega prahca porabi resnično zelo malo. K sreči ni pokvarljiv. Tu sem voščilnico poudarila z rdečo podlago in rdečim napisom. Barvala sem z alkoholci.

Pri zadnji voščilnici pa sem se preizkusila z akvarelnim barvanjem. Barvala sem motiv za razliko od Andreje, ki je na delavnici barvala ozadje. Uporabila sem skoraj nedotaknjene Tim Holtz Distress akvarelne barvice, ki so bile lansko leto na listi “must have”. S prahcem sem embosirala tudi napis.

Še ena z dodatkom zlate obrobe, prav tako izdelane s tehniko vročega embosiranja.

Skoraj bi pozabila pokazati še moj sicer malo neuspel poskus senčenja z uporabo maske, ki sem jo izdelala tako, da sem odtis natančno obrezala, ga položila na pobarvan motiv in preko njega senčila z distress inki. Ker nisem uporabila pravilnega pripomočka (mehkega čopiča), ampak sem packala kar z naprstno blazinico, z rezultatom nisem najbolj zadovoljna, ampak, vaja dela mojstra in na napakah se učimo. Bo naslednja boljša.

Pripomoček za maskiranje preko katerega sem senčila.

Na moje zadovoljstvo je nastalo spet nekaj voščilnic za novoletno škatlo.

Moja grelna pištola bo morala biti še kar pridna:

Sodelujem pri:
Galerija Najlepšega para za mesec januar/24 ( napis, okvir)
Vesela  hiška – IZZIV #50 – ČRKA Z – Zlata
Double D – Sparkle and/or Shine
Daisy Chain Challenge – No Design Paper
Love to Craft Challenge Blog  LTCCB #78 January  anything goes
Marry Little Christmas Challenge blog MLCCB # 54 AG Christmas 

12 comments

  1. Gorgeous cards, the gold really sets them off perfectly!

    Thank you for joining our challenge at Simply Clean & Simple, Double D and Peace On Earth.

    Diane SCAS, POE, DD Co-Owner

    <a href=”http://nelliesnest.blogspot.com/”><b>{Nellies Nest}</b></a>

    <a href=”http://simplycleanandsimple.blogspot.com//”><b>{Simply Clean & Simple}</b></a>

  2. Gorgeous card set! Looks like you were in a very creative mode. I’m loving the gold embossed version just a tad more. Thanks so much for sharing your beautiful CAS card with us at The Krafty Chicks Challenge! So nice to see you in the gallery.

    Diane – DT KCC 

  3. Oh how lovely and appealing! What a brilliant way to combine that fab new die set with your beautiful holly stamps! So happy you could join our Jingle Belles fun this fortnight!

  4. Tole pa je lep šopek voščilnic, ki si jih ustvarila za novoletno škatlo. Všeč mi je pravzaprav čisto vsaka, ker je vsaka malo drugačna in krasno štampiljko pokaže v drugi veziji. Hvala za krasne inspiracije. Tudi za to, da spet malo v roke vzamemo svoje prahce in grelne pištole, da se malo razgibajo. Hvala za obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

  5. Zelo lepa štampiljka in kupček čudovitih voščilnic. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

  6. Wow! Such a gorgeous set of beautiful cards! Thanks so much for linking up with the Double D Challenge. Best of luck to you! 

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.