Praznično pletenje

Prikazane tri voščilnice so rezultat mojega prebliska ob pogledu na aktualno skico Atlantica in neobičajne praznične barve, ki so si jih zamislili na 52CCT. Meni delujejo bolj jesenske, ampak izziv je dober. Glavni pripomoček je set rezalnih šablon Sizzix 660981, ki ga je bilo potrebno malo prezračiti. Uporabila sem tri od petih “muštrov” in pletla v zahtevanih barvah. Da sem zadostila skici, sem po končanem pletenju s pravokotnikom s šivi Crealies izrezala celoten motiv in ga 3D dvignila nad podlago (neke vrste spotlight). To mi je kanilo šele po lepljenju na voščilnico, zato sem si povzročila nekaj dodatnega, nepotrebnega dela (dodaten karton na notranjo stran voščilnice). Za izdelavo napisa, zelenja in mašnice sem uporabila rezalne šablone Najlepšega para. Tri zahtevane pikice, pa so krogci iz napisa, ki sem jih dimenzionirala s Clear glosom.

Padla sem v štrikanje in nastali sta še dve CAS verziji. Pri prvi sem podlagala barvne papirje pod  izrezano belo podlago.

Pri drugi sem uporabila vse ostanke prvih dveh voščilnic.

Par enostavnih voščilnic

in tris pletenja v rumeni, oranžni in rdeči barvi, rezulatat pletenja dolgo v noč:

Sem prijetno presenečena, kako je izpadla barvna kombinacija.

Sodelujem:
Krafty Chicks  Christmas
CRAFT-alnica Challenge # 351 – Nov začetek: Novo leto
Peace On Earth Challenge #55 Anything Christmas
The Holly and The Ivy #154 – Anything Christmas Goes
Galerija Najlepšega para za mesec januar/24 ( napis, zelenje, mašna)

15 comments

  1. Kako lepo si pa ti pletla! Vzorčki se imenitno podajo barvni kombinaciji na blogu 52 CCT, zima in začetek pa sta pravi odgovor na Z izziv Vesele hiške.

    Hvala, ker se igraš na obeh blogih kjer sodelujem kot DT, vedno te je lepo srečati, Majda

  2. These are stunning, eye-catching cards! Beautifully highlighting those gorgeous dies. Thank you so much for joining the challenge at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

  3. Kako čudovite pletenine, ki so me kar popeljale na sever k norveškim vzorcem. Pravi zimski vzorci za mrzle ter zasnežene zimske dni, ki so nas končno obiskali. Krasno uporabljene barve izzive in odlično porabljeni vsi izrezi za nastanek še dveh prekrasnih voščilnic. Hvala za sodelovanje na izzivu 52CCT! Valentina DT

  4. Tole pa je lepo pletenje in sestavljanje. Zelo mi je všeč, da si uporabila prav vse dele, ki so nastali pri rezanju in nisi nič zavrgla. Hvala za ta tris prekrasnih z-jev, ki nas spremljajo v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.