Reciklaža rabljenega prazničnega ovojnega papirja 2

Ko sem pospravljala ovojni papir po odpiranju prazničnih daril, mi je v oči padel papir z bunčicami. Dodala sem ga v zvitek ovojnega papirja za ponovno uporabo. (Pri meni ne gre strastno trgati papir in ga basati v že tako prenatrpane zabojnike smeti.) In potem sem potrebovala samo še eno inspiracijo, da sem papir uporabila tudi za izdelavo voščilnic. Pri Jingle Belles imajo krasen izziv, v katerem je potrebno izdelati praznično voščilnico iz ovojnega papirja, v katerem je bilo zavito darilo. Škarje v roke in izdelava bunčic. Vsako sem najprej grobo izrezala iz papirja, jo prilepila na širok obojestranski selotejp, nato pa po odstranitvi zaščitne folije še na en karton za okrepitev. Tako pripravljeni ornamenti so potem romali na različne podlage. Eno izvedbo sem pokazala že prejšnji objavi.

Pri spodnji verziji sem tri take okraske 3D prilepila na osnovo iz rabljenega ovojnega papirja, izdelano s pravokotnikom s šivi Tine B. in dodala napis s štampilko iz seta Art Butik.

Tole so papirji, ki sem jih reciklirala -ponovno uporabila. Pri tem se nisem prav nič obremenjevala s tem, da se nekateri malo zmečkani.

Pri izdelavi naslednje verzije sem sledila izzivu po skici Atlantic, ki se mi je zdel zelo primeren za mojo tehniko. Tu sem uporabila tri različne papirje, ki sem jih na podlago prilepila po skici. Da sem podlago utrdila in poravnala, sem spodaj dodala še en sloj kartona. Izziv zahteva tudi zastavico, na katero sem odtisnila napis s štampiljko iz seta iz Tedija in dodala ornament. Tukaj sem uporabila kar štiri različne ovojne papirje.

Še gasilska slika moje reciklaže skupaj z včeraj objavljeno voščilnico. Še nekaj imam bunčic, zato bo nastala še kakšna za moj kupček prazničnih voščilnic za prihodnje leto.

Sodelujem:
Moving Along with the Times – A New Craft Item (first time used wrapping paper)
ABC Christmas Challenge – Y & Z are for?   Y is for Your Choice”Anything Goes’)
Love to Craft Challenge Blog  LTCCB #78 January  anything goes
Love to Scrap Challenge Blog LTSCB #165 tema: Anything goes
Marry Little Christmas Challenge blog MLCCB # 54 Anything Christmas goes

10 comments

  1. Very pretty, I love the shapes of the ornaments and the one using the AHSC sketch, how you wrapped the sentiment around the curve of the ornament! Thanks for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

    Brandi R.
    DT member AHSC
    crzy4scrapbooking.blogspot.ca

  2. Hi Amber,

    what very lovely cards and such a brilliant idea to use wrapping paper.

    Thank you for joining the MAWTT Challenge.

    Lots of crafty love. Jenny L. DT

  3. What a beautiful card set, I love that they are made with the same ingredients but each unique! So pleased you could join our Jingle Belles fun once more!

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.