Zlata božičkova vprega

 

Preizkus uporabe zlate barve z evkaliptus barve uspel. Tudi fotografiranje, saj je pokazalo približno realne barve.

Med pospravljanjem so mi prišle pod roke že izdelane podlage za voščilnice, kjer sem uporabila embosing srajčko – Sizzix TH Texture fades – Snow Flurries , ki sem jo predhodno namazala z D Ox – evergreen bough. Takoj sem jih uporabila in izdelal 4 voščilnice. Da so le te še bolj v moji letošnji barvi, sem osnovo za voščilnico pobarvala po robovih z alkoholnim flumastrom ustrezne barve. Sledi bel pravokotnik, kjer je bila na delu vesela pošta Najlepšega para. Glavno podlago sem še dodatno podložila s kartonom, da je voščilnica še bolj dimenzionalna Glavni motiv je jelenja vprega TH 662424 – village christmastime.Izrezan je iz zlate folije in enkrat podložen. Z napisi res nimam težav, saj jih imam ogromno od Najlepšega para in vedno se najde kak, ki ravno paše.

Tudi z eko varianto ni slabo.

To je moja barvna inspiracija za Praznični izziv 2023 pri ArtMBR številka 8: 

Upam, da vam je voščilnica všeč in da sem vas inspirirala za sodelovanje v moji letošnji praznični galeriji:

Sodelujem:
The Male Room  Christmas

 

 

6 comments

  1. Magda… another gorgeous embossed background…love it. Thank you for joining and sharing at Tic Tac Toe this week. Happy Holidays!

  2. Wow, what stunning cards! I love the colour scheme and the texture of the snowflakes, they make the perfect backdrop for Santa in his sleigh 😊. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday. Merry Christmas!Hugs, Jo x

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.