Darila in Hrestač

Moja inspiracija za Praznični izziv 2023 pri ArtMBR številka 7: 

Tokrat sem ustvarjala po navdihu več izzivov, glavna tema pa so darila, ki jih pričakuje Craft-alnica. Mnogo daril sem združila na tej voščilnici. Najprej sem izdelala ozadje s pomočjo Sizzixove reliefne srajčke z darili 657257, ki sem jo najprej povaljčkala z različnimi odtenki zelene barve – z znanim ciljem, kaj želim doseči (glej sliko spodaj). Na samo podlago pa sem prilepila še tri darila, izrezana s setom Sizzixovih  rezalnih šablon 659928 – darilca in ornamenti, pri tem sem uporabila lastno pobarvani papir, kjer sem se igrala s spodaj prikazanimi barvami. Darila prinaša Hrestač, ki je odtis s štampilko Craft EmotionToy soldier 1 in je pobarvan z alkoholnim markerjem Graphit 8120 Bamboo. Še nekaj polperlic za blišč in pa napis z izrezo Najlepšega para. Aja, pa pikice, ki so priletele iz darila pri izrezovanju s šablono sem prilepila na darilo na ozadju. Šparam, vse porabim.

Moja letošnja barva je torej barva evkaliptusa. Pri izdelavi izdelkov uporabljam distress barve, ki so prikazane spodaj. Katere barve uporabim, je odvisno od papirja, na katerem delam. Akvarelni papir potegne malo bolj na rumeno, mondi papir, ki ga v glavnem uporabljam, pa prinese bolj hladne tone. Različni rezultati ustrezajo tudi različnim odtenkom evkaliptusa v naravi.

To je rezultat enega od mojih packanj. Na stekleno podlago podrsam z distresi, pošpricam z vodo in poberem s papirjem ter posušim z grelno napravo. Včasih je potrebno likanje.

Upam, da vam je voščilnica všeč in da sem vas inspirirala za sodelovanje v moji letošnji praznični galeriji, kamor se že splača pokukati:

Sodelujem:
Try It On Tuesday Challenge – Traditional Christmas
Tic Tac Toe Challenge – I chose the bottom row across: Free, Embellishment, Die Cut and diagonal Green, Ornament, Free
ALLSORTSSOMETHING BEGINNING WITH ‘B’: Bows on gifts and boubles
Krafty Chicks (#693) for using stamped images Nutckracker
Dragonfly Dreams …. Christmas
The Male Room  Christmas
Love To Craft Challenge Blog LTCCB #77 Anything Goes
The 12 Month:AG Christmas
Jingle Belles: Christmas Card

 

12 comments

  1. Magda… FABULOUS embossed background…so love it! Thank you for joining and sharing at Tic Tac Toe this week. Happy Holidays!

  2. Najprej 100x hvala za barvno razlago….Res sem se kar namučila, da bi našla pravo (beri…pod mučenje pomeni, da sem obrnila spletne trgovine Evrope in Amerike po dolgem in po čez…in hvala bogu nisem našla nič…Itak imam vse te distrese in oxide že doma…Zdaj pa …na tvoji strani sem zdajle pa čist “službeno”….Hvala, ker s posebno in skrbno izbranimi elementi in barvo (nanjo ne smem pozabit!!!) krasiš poličko v Craft-alnici. Čudovita je !!!!!

  3. Great backgrounds. Love that you kept the colour scheme throughout and always love a nutcracker! Thanks for playing along with The Male Room. X

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.