Smrečica z evkaliptusom in prikupni Hrestač

Občudujem voščilnice, ki niso klasične oblike. Imam kar nekaj takih pripomočkov, ki omogočajo na dokaj hiter način izdelati voščilnico neobičajne oblike. Pa vendar jih tako malokrat vzamem v roke, ker izdelave masovnih voščilnic res ne omogočajo. Tokrat sem dobila brco v ta zadnjo, da vendarle uporabim eno od njih in sicer SL Essentials set SL ES CD70, saj na 52CCT dražijo z drugačnimi voščilnicami. Uporabila sem papirčke, ki sem jih sama izdelala s pomočjo distresov, se ve v katerih tonih. Na smrečico sem obesila vejice evkalipta in dodala polperle. Vesele praznike  (Najlepši par) iz voščilnice kliče Hrestač (tukaj kot princ). Izrezala sem ga iz lista s prikupnimi natiskanimi sličicami Hobby place Pl, ki nam ga je podarila Ingrid na delavnici prejšnji teden. (Vse sem že izrezala in voščilnice že nastajajo). Za zasnežene hribčke sem uporabilo šablono Najlepšega para.

Sodelujem:
Inkspirational – Seasonal – Christmas

9 comments

  1. OOOh, se še spominjam tvojega decembrskega izziva s Hrestačem. In takrat sem se tudi sama zopet spomnila na to lepo praznično zgodbo. Čudovite so vedno tvoje praznične voščilnice z drugačno obliko. Vedno znova navdušiš, da lahko samo občudujem odprtih ust. Prekrasna je tvoja praznična zgodba na voščilnici. Hvala, ker se igraš z nami pri 52CCT, Valentina DT

  2. Res je krasno videti voščilnice, ki so drugačne oblike. Tvoja je prava paša za oči. Hvala, ker jo deliš z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

  3. […] Blog 52 Christmas Card Throwdown – 52CCT je med drugimi zelo zaslužen, da je v moji ustvarjalni delavnici skozi vse leto praznično (vsaj v delu, ko nisem na vrtu). Leta nazaj sem si vedno govorila, da je treba praznične voščilnice, sploh v primeru, da jih pošlješ v tako velikem številu kot jaz, začeti delati že januarja. Pa nisem nikoli prišla do tega. Odkar se prepuščam izzivom 52CCT, pa se tega načela kar držim, še sploh po praznikih, ko so ustvarjalni pripomočki še vroči. Poleg tega, da se na ta način polni moj kupček potrebnih voščilnic, pa me izzivi velikokrat vržejo iz moje cone udobja, saj me vzpodbudijo k uporabi barv, tehnik in tem, ki se jih sama nikoli nebi niti spomnila, kaj šele izvedla. Na enem od preteklih izzivov sem zmagala in dobila povabilo za sodelovanje. Odzvala sem se in dobila temo. Do ušes se mi je nasmejalo, ker sem imela ravno takšno voščilnico v delu. Snežna krogla, ki je tema izziva, na katerem sodelujem, je namreč tudi na poli motivov za izrezovanje Hobby place, ki sem ga prejela od Ingrid na nedavni delavnici v Artu. Ljubki motivi in enostavno za obrezovati. Mimogrede, iz iste pole je tudi zmagovalni Hrestač. […]

  4. Res čudovita voščilnica krasne oblike in prelepih barv. Hrestač je pa itak zakon….
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.