Prozorne snežinke

Pri 52CCT imajo spet zanimiv izziv, ki mi ni dal miru. Tudi meni je ob zahtevi po uporabi acetatne folije najprej prišla na misel izdelava tresočke. A sem se želela preizkusiti v izdelavi nekega motiva it tega materiala. Spomnila sem se na zaprašene Movers & Shapers Magnetic Mini Dies by TH , s katerimi lahko izrežeš tudi debelejše in trše materiale (delujejo podobno kot bigzi). Izbrala sem snežinke in drevo (657474 in 657472) , ter jih po dvakrat izrezala iz prozorne embalaže in tako poskrbela še za reciklažo. Upam, da zaradi tega vseeno ustreza izzivu. Same snežinke sem torej dvoslojno prilepila na podlago, ki je lastne akvarelne izdelave z distress inki v modrih odtenkih. Smrečico pa sem podložila še z izrezom iz papirja. Tako je v kombinaciji z voščilom (Sizzix 664196) in snežinkami. Dodala sem še steklene pol kamenčke, da sem zakrila bele 3d blazinice, s katerimi sem lepila na podlago in lepilo med dvema slojema snežink. Okvir je izrezan z okrašenim pravokotnikom najlepšega para.

Zelo mrzlo je na tej voščilnici, tako, da so snežinke zaledenele. Zelo mrzlo je na tej voščilnici, tako, da so snežinke zaledenele.Zelo mrzlo je na tej voščilnici, tako, da so snežinke zaledenele.

Še večerno slikanje. Prave barve so pa nekje vmes med dnevnim in večernim fotografiranjem.

52 Christmas Card Throwdown: February stash challange – Acetate
Jingle Belles – Clear
The holly and ivy christmas challenge: #134 – AG Christmashe
A Very Vintage Christmas-anything Christmas
Paper Funday – ATG

15 comments

  1. Krasna voščilnica in vrhunska ideja, kako uporabiti namjše koščke folije. Hvala za sodelovanje pri 52cct

  2. Krasna zamrznjena zimsko praznična voščilnica. Super si se znašla in ostanke acetatne folije uporabila za snežinke, pa še reciklirala. Hvala, ker si se nam pridružila na 52 CCT.

  3. What a beautiful and elegant design! I love that you’ve attached the clear snowflakes with clear brads… so sophisticated; and then that gorgeous background takes the whole thing to another level! So happy you could join our CLEAR elements fun at Jingle Belles!

  4. Fantastično si odgovorila na naš izziv! Oprosti za pozen komentar – videla, občudovala in bila prepričana, da sem pustila sled 😉
    Hvala, ker se vedno znova igraš v izzivih na blogih, ki so del mojega sveta in hvala za navdih, ki ga deliš.
    Objem, Majda

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.