Valentinova darilca za moje najdražje

Moja zaloga ustvarjalnih pripomočkov je bogatejša za štiri sete rezalnih šablon, s katerimi lahko izdelam škatlice za različne priložnosti. Preizkusila sem jih na papirju iz bloka Max Bringman, ki je kar nekaj let čakal na uporabo.

Največja je, za primerjavo,  večja od ene velike škatle s čaji in vanjo sem spravila res veliko drobnarij. Tag, ki sem ga prikazala v prejšnji objavi je visok 9cm, kar tudi služi primerjavi, kako je škatlica velika.

V naslednje sem zložila po tri čokolatine Baci:

V najmanjše pa po 2 griotta.

Še ena škatlica je vidna na sliki, vendar ima v setu rezalna šablona toliko dodatkov, da si zasluži posebne okrasitve in objave.

To je komplet za eno osebo:

Za dodatno krašenje škatlic je zmanjkalo časa, sem pa za njihovo polnjenje izpraznila vse spodnje škatlice in še kaj dodala. Poleg kompleta pa sem izkazala pozornost tudi z voščilnicami. Eno moram še objaviti.

     Blog Badge

13 comments

  1. This is a beautiful array of handmade items. Thank you for playing along with us at Double Trouble Challenge #131. (I apologize for not reading your blog. I was unable to find your translation button.) Melanie R.

  2. Nice ensemble! I love your choice of papers!

    Congratulations on your selection as one of our Master Rockers in 2022! Your work inspired and delighted us! Thanks so much for your support!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    613 Avenue Create

  3. Some people you love were very lucky this Valentine’s Day! What wonderful gifts to create especially for them!! Thank you so much for sharing your wonderful Valentine boxes with us at Double Trouble for our ‘love is in the air’ themed challenge!!! -Donna

  4. Wow! Beautiful boxes and amazing with all the little wrapped gifts to be included with each box. You put a lot of love in making these boxes and the contents of each. Beautifully done and thank you for sharing these with us at Double Trouble.

  5. Magda, svoje drage si svetovno “pocartala” s čudovitimi škatlicami. Všeč mi je barvna kombinacija in seveda škatlica na škatlico s škatlico – čisto po moje ;). Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici, kjer gostujem.

  6. So much love in these exquisite little boxes! Beautifully executed! Thanks for joining us on the front porch at 613 The Avenue Create, hope we’ll see you again soon!
    Hugs, Kate!

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scrapping4funChallenges

...od materiala do izdelka...

ArtMBR

...od materiala do izdelka...

Vesela hiška

...od materiala do izdelka...

Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...